dionisiy1500 | Дата: Четверг, 23.01.2025, 18:10 | Сообщение # 1 |
![dionisiy1500](/avatar/00/363381.jpg) Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2329
Статус: Online
| Паримия на вечерне Богоявления (1):
Бытия́ чте́ние (глава 1):
В нача́ле сотвори́ Бог Не́бо и зе́млю./ Земля́ же бе неви́дима и неустро́ена,/ и тьма верху́ бе́здны,/ и Дух Бо́жий ноша́шеся верху́ воды́./ И рече́ Бог:/ да бу́дет свет./ И бысть свет./ И ви́де Бог свет, я́ко добро́./ И разлучи́ Бог между́ све́том и между́ тьмо́ю./ И нарече́ Бог свет день, и тьму нарече́ нощь./ И бысть ве́чер, и бысть у́тро, день еди́н.
/ И рече́ Бог:/ да бу́дет твердь посреде́ воды́,/ и да бу́дет разлуча́ющи посреде́ воды́ и воды́./ И бысть та́ко./ И сотвори́ Бог твердь,/ и разлучи́ Бог между́ водо́ю, я́же бе под тве́рдию,/ и между́ водо́ю, я́же бе над тве́рдию./ И нарече́ Бог твердь не́бо./ И ви́де Бог, я́ко добро́./ И бысть ве́чер, и бысть у́тро, день вторы́й.
/ И рече́ Бог:/ да собере́тся вода́, я́же под небесе́м, в собра́ние еди́но, и да яви́тся су́ша./ И бысть та́ко./ И собра́ся вода́, я́же под небесе́м, в собра́ния своя́, и яви́ся су́ша./ И нарече́ Бог су́шу зе́млю/ и собра́ния вод нарече́ моря́./ И ви́де Бог, я́ко добро́.
/ И рече́ Бог:/ да прорасти́т земля́ бы́лие травно́е, се́ющее се́мя по ро́ду и по подо́бию,/ и дре́во плодови́тое, творя́щее плод,/ ему́же се́мя его́ в нем, по ро́ду на земли́./ И бысть та́ко./ И изнесе́ земля́ бы́лие травно́е, се́ющее по ро́ду и по подо́бию,/ и дре́во плодови́тое, творя́щее плод,/ ему́же се́мя его́ в нем по ро́ду на земли́./ И ви́де Бог, я́ко добро́./ И бысть ве́чер, и бысть у́тро, день тре́тий.
**
Крещение, думаю, есть очищение или омывание.
Вода есть то, что омывает.
Не сама, но то, что в ней присутствует.
Данный текст указывает на присутствие божественного Духа (и Дух Бо́жий ноша́шеся верху́ воды́), который своим действием осуществляет несколько важных вещей.
1. Устроение разума (да будет свет; разлучи; и бысть вечер, и бысть утро, день един).
2. Устроение разумного (разлучи) невидимого (да будет твердь).
3. Явление невидимого устроения в видимом, обладающим бытием (и да яви́тся су́ша).
4. Указание на то, что обладающее бытием является основанием вещей (и нарече́ Бог су́шу зе́млю).
5. Указание на то, что наше устроение бывает видимо в образах нашей жизни (да прорасти́т земля́ бы́лие травно́е, се́ющее се́мя по ро́ду и по подо́бию,/ и дре́во плодови́тое, творя́щее плод,/ ему́же се́мя его́ в нем, по ро́ду на земли́).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |