[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
* Быт.14. Искушения мира
dionisiy1500Дата: Вторник, 08.10.2024, 05:10 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2324
Статус: Offline
Быт.14. Искушения мира

быт14:1 Бысть же в царство амарфала царя сеннаарска, и ариох царь елласарск, и ходоллогомор царь еламск, и фаргал царь языческий
быт14:2 сотвориша рать с валлою царем содомским и с варсою царем гоморрским, и с сеннааром царем адамы и с симовором царем севоимским, и с царем валаки: сия есть сигор.
быт14:3 Вси сии совещашася на юдоль сланую: сие есть море сланое.
быт14:4 Дванадесять лет тии работаша ходоллогомору: третияго же надесять лета отступиша.
быт14:5 И в четвертое надесять лето, прииде ходоллогомор, и цари иже с ним, и изсекоша исполинов сущих во астарофе и в карнаине, и языки крепки вкупе с ними, и омеов, иже в сави граде,
быт14:6 и хорреов, иже в горах сиирских, даже до теревинфа фарана, иже есть в пустыни.
быт14:7 И возвратившеся приидоша ко источнику судному, иже есть кадис: и ссекоша вся князи амаликовы, и аморреов живущих во асасанфамаре.
быт14:8 Изыде же царь содомский и царь гоморрский, и царь адаманский и царь севоимский, и царь валаки, сия есть сигор: и ополчишася противу их на брань во юдоли сланой,
быт14:9 на ходоллогомора царя еламска и фаргала царя языческа, и амарфала царя сеннаарска и ариоха царя елласарска: четыри цари на пять.
быт14:10 Юдоль же сланая имяше кладязи смоляныя. И побеже царь содомский и царь гоморрский, и падоша тамо: оставшиися же бежаша в горняя (и одержаша я).
быт14:11 Взяша же вся конныя содомския и гоморрския и вся брашна их, и отидоша.
быт14:12 Взяша же и лота сына брата аврамова и имение его, и отидоша: бе бо в содомех живый.
быт14:13 Пришед же един от уцелевших, возвести авраму пришелцу, иже живяше у дуба мамврийскаго, аморреа брата есхоля и брата авнаня, иже беша союзницы аврамовы.
быт14:14 Слышав же аврам, яко пленен бысть лот братаничь его, сочте домочадцы своя триста и осмьнадесять, и погна вслед их даже до дана.
быт14:15 И нападе на ня нощию сам и отроцы его (с ним): и порази их и гони их даже до ховала, иже есть ошуюю дамаска:
быт14:16 и возврати вся конныя содомския, и лота сына брата своего возврати, и вся имения его, и жены, и люди.
быт14:17 Изыде же царь содомский в сретение ему, повнегда возвратитися ему от сеча ходоллогоморскаго, и царей сущих с ним, в юдоль савину: сие же бяше поле царево:
быт14:18 и мелхиседек царь салимский изнесе хлебы и вино: бяше же священник Бога вышняго.
быт14:19 И благослови аврама, и рече: благословен аврам Богом вышним, иже созда небо и землю:
быт14:20 и благословен Бог вышний, иже предаде враги твоя под руки тебе. И даде ему десятину аврам от всего.
быт14:21 Рече же царь содомский ко авраму: даждь ми мужы, а кони возми себе.
быт14:22 Рече же аврам к царю содомску: воздвигну руку мою ко Господу Богу вышнему, иже сотвори небо и землю:
быт14:23 аще от нити до ременя сапожнаго возму от всего твоего, да не речеши, яко аз обогатих аврама:
быт14:24 кроме сих, яже снедоша отроцы, и части мужей, иже ходиша со мною, есхол, авнан, мамврий: сии да возмут части (своя).


*

Содом (горение). Бера (дар, подарок).
Гоморр (погружение, потопление). Бирша (сын нечестия).
Адама, Адма (твердая земля).
Цевоим (окрашенный, пестрый; место гиен или хищных зверей).
Сигор (малый) или Валаки (суета).

*

Мамре (твердый).
Есхол (виноградная кисть, гроздь).
Авнан (мощь, сила).
Хова (скрытое место, убежище).
Дамаск (жилище, хорошо политое место).

*

Мелхиседек (царь правды).

**

Человек есть соединение телесного и духовного.

Нельзя служить сразу двум господам, потому он он выбирает, что будет предпочитать телесное (лот) или божественное (аврам).

*

Выбор телесного предполагает страстную жизнь (содом = горение).

За каждой страстью стоит нечистый дух.

Потому живущий в телесном бывает пленен бесами (нечистыми духами). Ходоллогомор, кедорлаомер (= слуга божества лагамар). Лагамар (= бог подземного мира).

*

Чтобы избавиться от власти бесов, следует твердо (мамре = твердый) противиться страсти (покаяние) и пребывать (молитвой исповедания) в силе (авнан = сила) божественной благодати (есхол = виноградная гроздь).

Пребывать до тех пор, пока не перестанет действие духов (нападе на ня нощию сам и отроцы его (с ним): и порази их и гони их даже до ховала, иже есть ошуюю дамаска). Станет невидимо.

*

Миром руководят не бесы, но Бог, священником которого бывает царь правды (мелхиседек царь салимский изнесе хлебы и вино: бяше же священник Бога вышняго).

Хлеб укрепляет сердце подвижника, а вино — веселит.

Бог не только укрепляет и утешает, но и учит истине: «И благослови аврама, и рече: благословен аврам Богом вышним, иже созда небо и землю: и благословен Бог вышний, иже предаде враги твоя под руки тебе»

Наученный Богом, подвижник служит Ему во всем приобретенном (и даде ему десятину аврам от всего).

*

Жизнь в телесном делает человека страстным и неразумным (рече же царь содомский ко авраму: даждь ми мужы, а кони возми себе).

Подвижнику не следует приобретать неразумное, пусть даже и малое (аще от нити до ременя сапожнаго возму от всего твоего).

**


Богу нашему слава. Аминь.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: