dionisiy1500 | Дата: Среда, 11.01.2023, 04:53 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2324
Статус: Offline
| Во днех оных *
лк2:1 Бысть же во дни тыя, * изыде повеление от кесаря августа написати всю вселенную. лк2:2 Сие написание первое бысть владящу сириею киринию. лк2:3 И идяху вси написатися, кождо во свой град. лк2:4 Взыде же и иосиф от галилеи, из града назарета, во иудею, во град давидов, иже нарицается вифлеем, зане быти ему от дому и отечества давидова, лк2:5 написатися с Мариею обрученою ему женою, сущею непраздною. лк2:6 Бысть же, егда быста тамо, исполнишася дние родити ей: лк2:7 и роди сына своего первенца, и повит его, и положи его в яслех: зане не бе им места во обители. * лк2:8 И пастырие беху в тойже стране, бдяще и стрегуще стражу нощную о стаде своем. лк2:9 И се, ангел Господень ста в них, и слава Господня осия их: и убояшася страхом велиим. лк2:10 И рече им ангел: не бойтеся: се бо, благовествую вам радость велию, яже будет всем людем: лк2:11 яко родися вам днесь спас, иже есть Христос Господь, во граде давидове: лк2:12 и се вам знамение: обрящете Младенца повита, лежаща в яслех. лк2:13 И внезапу бысть со ангелом множество вой небесных, хвалящих Бога и глаголющих: лк2:14 слава в вышних Богу, и на земли мир, во человецех благоволение. лк2:15 И бысть, яко отидоша от них на небо ангели, и человецы пастырие реша друг ко другу: прейдем до вифлеема и видим глагол сей бывший, егоже Господь сказа нам. лк2:16 И приидоша поспешшеся, и обретоша Мариамь же и иосифа, и Младенца лежаща во яслех. лк2:17 Видевше же сказаша о глаголе глаголаннем им о отрочати сем. лк2:18 И вси слышавшии дивишася о глаголанных от пастырей к ним. лк2:19 Мариамь же соблюдаше вся глаголы сия, слагающи в сердцы своем. лк2:20 И возвратишася пастырие, славяще и хваляще Бога о всех, яже слышаша и видеша, якоже глаголано бысть к ним.
*
Галилея есть образ страны, в которой язычники живут в израильских селениях.
Назарет есть образ людей (назореев), давших обет о соблюдении большей чистоты.
В «назарете галилейском» прилично жить (мария) всякому христианину (иосиф).
Жить в хвалении Сущего (иудея), в богопознании (вифлеем = дом хлеба), в хранении мира с Богом (град давидов), в соблюдении заповедей (от дому) и учения отцов (и отечества давидова).
*
Родившийся в христианине Христос облекается в приличное учение (роди сына своего первенца, и повит его) и предлагается в пищу его домашним (и положи его в яслех).
Например, послушанию (овцы), служению (тельцы) и управлению (козы).
Не в том, в чем привыкли жить, но в ином (зане не бе им места во обители).
*
О рождении Христа сообщает ангел (се, ангел Господень ста в них).
Не всем, но тем кто хранит движения своей души в искушении (бдяще и стрегуще стражу нощную о стаде своем). Трезвение. Всякому устроению хранения.
Сообщает убедительно (слава Господня осия их) и деятельно (убояшася страхом велиим).
Учит славить Бога, иметь мир с ближним и упражняться в приближении к Богу (слава в вышних Богу, и на земли мир, во человецех благоволение).
Обновляет ум христианина и его жизнь.
В том, чтобы обрести сердечные навыки (Мариамь же соблюдаше вся глаголы сия, слагающи в сердцы своем ).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |