dionisiy1500 | Дата: Пятница, 03.07.2020, 06:11 | Сообщение # 1 |
 Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2390
Статус: Offline
| Мф. Зачало 78 Брак и девство
мф19:3 И приступиша к нему фарисее искушающе его и глаголаша ему: аще достоит человеку пустити жену свою по всяцей вине? мф19:4 Он же отвещав рече им: несте ли чли, яко сотворивый искони, мужеский пол и женский сотворил я есть? мф19:5 И рече: сего ради оставит человек отца (своего) и матерь и прилепится к жене своей, и будета оба в плоть едину, мф19:6 якоже ктому неста два, но плоть едина: еже убо Бог сочета, человек да не разлучает. мф19:7 Глаголаша ему: что убо моисей заповеда дати книгу распустную и отпустити ю? мф19:8 глагола им: яко моисей по жестосердию вашему повеле вам пустити жены вашя: изначала же не бысть тако: мф19:9 глаголю же вам, яко иже аще пустит жену свою, разве словесе прелюбодейна, и оженится иною, прелюбы творит: и женяйся пущеницею прелюбы деет. мф19:10 Глаголаша ему ученицы его: аще тако есть вина человеку с женою, лучше есть не женитися. мф19:11 Он же рече им: не вси вмещают словесе сего, но имже дано есть: мф19:12 суть бо скопцы, иже из чрева матерня родишася тако: и суть скопцы, иже скопишася от человек: и суть скопцы, иже исказиша сами себе Царствия ради небеснаго: могий вместити да вместит.
*
Когда говорят «жена», то большинство людей имеют в виду одного из участников гендерных отношений.
Фарисеи имеют в виду именно это. Для них жена нечто внешнее, которое можно отпустить, если она неугодна.
Можно считать и так.
*
Есть другое понимание жены, в котором она есть одна из сторон внутренней жизни человека, а именно, хранение сердца.
К такому пониманию Господь Иисус возводит нашу мысль.
Именно с такой женой человек бывает в плоть едину.
*
Высокое мнение есть достояние немногих, большинство довольствуется внешним и телесным образом.
Господь не оставляет без вразумления и внешних, но устанавливает для них правила брака:
1. Отпускать жен можно только в случае их измены. 2. Запрещается брать в жены тех, кто ранее был отпущен.
Устанавливает в внешних образах, но имеет в виду жизнь души.
*
Ученикам же, которые также мыслили пока не возвышенно, Господь указывает не на законы брака, назначенные несколько ограничить движения похоти, но путь целомудрия и девства (исказиша сами себе Царствия ради небеснаго).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |