dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 28.06.2020, 08:41 | Сообщение # 1 |
 Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2387
Статус: Offline
| Мф. Зачало 73 С нами Бог
мф17:24 Пришедшым же им в капернаум, приступиша приемлющии дидрахмы к петрови и реша: учитель ваш не даст ли дидрахмы? мф17:25 Глаголя: ей. И егда вниде в дом, предвари его Иисус, глаголя: что ти мнится, симоне? царие земстии от киих приемлют дани или кинсон? от своих ли сынов, или от чужих? мф17:26 Глагола ему петр: от чужих. Рече ему Иисус: убо свободни суть сынове: мф17:27 но да не соблазним их, шед на море, верзи удицу, и, юже прежде имеши рыбу, возми: и отверз уста ей, обрящеши статир: той взем даждь им за мя и за ся.
*
Дань, о которой здесь говорится, взималась на совершение общественного богослужения.
Помолиться о телесном и духовном (дидрахма) давшего.
Не только о его добродетели, но и о Христе, который всегда (статир) подвизается вместе с ним.
*
Важно помнить о том, что без Христа мы не можем сотворить ничего доброго.
**
мф18:1 В той час приступиша ученицы ко Иисусу, глаголюще: кто убо болий есть в Царствии небеснем? мф18:2 И призвав Иисус отроча, постави е посреде их мф18:3 и рече: аминь глаголю вам, аще не обратитеся и будете яко дети, не внидете в Царство небесное: мф18:4 иже убо смирится яко отроча сие, той есть болий во Царствии небеснем:
*
Христос всегда с нами.
Чем?
Благодатью Царства, которое учит нас.
Потому станем не возмущаться происходящим, но внимательно рассматривать его.
Переход от возмущения к смирению называется обращением.
Научившийся смирению более других пользуется полезностью Царства.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |