dionisiy1500 | Дата: Среда, 13.05.2020, 07:09 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2291
Статус: Offline
| Мф.Зачало 40.
мф11:1 И бысть, егда соверши Иисус заповедая обеманадесяте ученикома своима, прейде оттуду учити и проповедати во градех их.
*
В каких градех?
Думаю, в тех, на которые указывают имена двенадцати апостолов.
Рассмотрим, живем ли мы в этих городах, чтобы нам не оказаться вне божественного учения.
**
мф11:2 Иоанн же слышав во узилищи дела Христова, посла два от ученик своих, мф11:3 рече ему: ты ли еси грядый, или иного чаем? мф11:4 И отвещав Иисус рече има: шедша возвестита иоаннови, яже слышита и видита: мф11:5 слепии прозирают и хромии ходят, прокаженнии очищаются и глусии слышат, мертвии востают и нищии благовествуют: мф11:6 и блажен есть, иже аще не соблазнится о мне.
*
В нисхождении божественной благодати (иордане) человек встречается с Христом.
В Крещении покаяния и исповедания.
Отрекается от сатаны и сочетается с Христом, а через Христа с Духом.
Телом и душой (два от ученик).
*
Что свидетельствует о соединении с Христом?
Видение божественных вещей, согласие в соблюдении Его заповедей, очищение от греха, воскрешение для божественной жизни, смиренная проповедь.
По этим признакам узнаем Его.
Важно не заблудить от Него.
**
мф11:7 Тема же исходящема, начат Иисус народом глаголати о иоанне: чесо изыдосте в пустыню видети? трость ли ветром колеблему? мф11:8 Но чесо изыдосте видети? человека ли в мягки ризы облеченна? Се, иже мягкая носящии, в домех царских суть. мф11:9 Но чесо изыдосте видети? пророка ли? Ей, глаголю вам, и лишше пророка. мф11:10 Сей бо есть, о немже есть писано: се, аз посылаю ангела моего пред лицем твоим, иже уготовит путь твой пред тобою.
*
Иоанн Креститель пришел не для того, чтобы объяснять смыслы случающегося (трость ветром колеблемая) или оправдывать пространную жизнь (мягки ризы), но чтобы возвещать божественную волю (пророк) и возводить к Христу.
**
мф11:11 Аминь глаголю вам, не воста в рожденных женами болий иоанна крестителя: мний же во Царствии небеснем болий его есть.
*
Большое дело возвещать божественную волю, но большее быть причастным божественной жизни.
**
мф11:12 От дний же иоанна крестителя доселе Царствие небесное нудится, и нуждницы восхищают е: мф11:13 вси бо пророцы и закон до иоанна прорекоша. мф11:14 И аще хощете прияти, той есть илиа хотяй приити: мф11:15 имеяй ушы слышати да слышит.
*
Общее правило приобретения Небесного Царства есть терпение в должном.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |