[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
* лк.13.10-17. «абие простреся и славляше Бога»
dionisiy1500Дата: Понедельник, 09.12.2024, 06:20 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2384
Статус: Offline
лк.13.10-17. «абие простреся и славляше Бога»

лк13:6 глаголаше же сию притчу: смоковницу имяше некий в винограде своем всаждену: и прииде ищя плода на ней, и не обрете:
лк13:7 рече же к винареви: се, третие лето, отнелиже прихожду ищя плода на смоковнице сей, и не обретаю: посецы ю (убо), вскую и землю упражняет?
лк13:8 Он же отвещав рече ему: господи, остави ю и се лето, дондеже окопаю окрест ея и осыплю гноем:
лк13:9 и аще убо сотворит плод: аще ли же ни, во грядущее посечеши ю.
*
лк13:10 Бяше же учя на единем от сонмищ в субботу:
лк13:11 и се, жена бе имущи дух недужен лет осмьнадесять, и бе сляка и не могущи восклонитися отнюд.
лк13:12 Видев же ю Иисус, пригласи и рече ей: жено, отпущена еси от недуга твоего.
лк13:13 И возложи на ню руце: и абие простреся и славляше Бога.
лк13:14 Отвещав же старейшина собору, негодуя, зане в субботу изцели (ю) Иисус, глаголаше народу: шесть дний есть, в няже достоит делати: в тыя убо приходяще целитеся, а не в день субботный.
лк13:15 Отвеща (же) убо ему Господь и рече: лицемере, кождо вас в субботу не отрешает ли своего вола или осла от яслий, и вед напаяет?
лк13:16 сию же дщерь авраамлю сущу, юже связа сатана, се, осмоенадесяте лето, не достояше ли разрешитися ей от юзы сея в день субботный?
лк13:17 И сия ему глаголющу, стыдяхуся вси противляющиися ему: и вси людие радовахуся о всех славных бывающих от него.


**

Наши души подобны скорченной жене, связаны нечистыми духами.

Это видно из того, что мы осуждаем, бываем недовольны, злимся …

Не можем исполнить заповедей Закона (10), воскреснуть (8) к небесной жизни (и се, жена бе имущи дух недужен лет осмьнадесять, и бе сляка и не могущи восклонитися отнюдь).

Помочь нам в этом может Господь Иисус, если мы устранимся от своих обычных дел для того, чтобы прилежать Ему (на единем от сонмищ в субботу).

Например, молитвой.

*

Видев наше бедствие, Господь приглашает нас и освобождает от власти бесов (видев же ю Иисус, пригласи и рече ей: жено, отпущена еси от недуга твоего).

Помогает нам в нашем делании (возложи на ню руце), направляет к небесному (и абие простреся), учит быть в божественной славе (и славляше Бога).

*

Думаю, наиболее удобным деланием для обучения пребыванию в Боге является Иисусова молитва: «Господи Иисусе Христе Сыне Божий, помилуй мя»

В ней божественные имена указывают на освобождение (Господи), очищение (Иисусе), просвещение (Христе) и усыновление (Сыне Божий), а слова «помилуй мя» указывают на «индивидуальную разумность» в общении с Богом.

*

Можно заменить молитву «умного поучения» на Иисусову.

Будем разумно произносить ее во всякое приличное время.

Потрудимся, чтобы приготовить этим свою душу славить Бога.

**


Богу нашему слава. Аминь.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: