dionisiy1500 | Дата: Понедельник, 09.12.2024, 06:20 | Сообщение # 1 |
 Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2384
Статус: Offline
| лк.13.10-17. «абие простреся и славляше Бога»
лк13:6 глаголаше же сию притчу: смоковницу имяше некий в винограде своем всаждену: и прииде ищя плода на ней, и не обрете: лк13:7 рече же к винареви: се, третие лето, отнелиже прихожду ищя плода на смоковнице сей, и не обретаю: посецы ю (убо), вскую и землю упражняет? лк13:8 Он же отвещав рече ему: господи, остави ю и се лето, дондеже окопаю окрест ея и осыплю гноем: лк13:9 и аще убо сотворит плод: аще ли же ни, во грядущее посечеши ю. * лк13:10 Бяше же учя на единем от сонмищ в субботу: лк13:11 и се, жена бе имущи дух недужен лет осмьнадесять, и бе сляка и не могущи восклонитися отнюд. лк13:12 Видев же ю Иисус, пригласи и рече ей: жено, отпущена еси от недуга твоего. лк13:13 И возложи на ню руце: и абие простреся и славляше Бога. лк13:14 Отвещав же старейшина собору, негодуя, зане в субботу изцели (ю) Иисус, глаголаше народу: шесть дний есть, в няже достоит делати: в тыя убо приходяще целитеся, а не в день субботный. лк13:15 Отвеща (же) убо ему Господь и рече: лицемере, кождо вас в субботу не отрешает ли своего вола или осла от яслий, и вед напаяет? лк13:16 сию же дщерь авраамлю сущу, юже связа сатана, се, осмоенадесяте лето, не достояше ли разрешитися ей от юзы сея в день субботный? лк13:17 И сия ему глаголющу, стыдяхуся вси противляющиися ему: и вси людие радовахуся о всех славных бывающих от него.
**
Наши души подобны скорченной жене, связаны нечистыми духами.
Это видно из того, что мы осуждаем, бываем недовольны, злимся …
Не можем исполнить заповедей Закона (10), воскреснуть (8) к небесной жизни (и се, жена бе имущи дух недужен лет осмьнадесять, и бе сляка и не могущи восклонитися отнюдь).
Помочь нам в этом может Господь Иисус, если мы устранимся от своих обычных дел для того, чтобы прилежать Ему (на единем от сонмищ в субботу).
Например, молитвой.
*
Видев наше бедствие, Господь приглашает нас и освобождает от власти бесов (видев же ю Иисус, пригласи и рече ей: жено, отпущена еси от недуга твоего).
Помогает нам в нашем делании (возложи на ню руце), направляет к небесному (и абие простреся), учит быть в божественной славе (и славляше Бога).
*
Думаю, наиболее удобным деланием для обучения пребыванию в Боге является Иисусова молитва: «Господи Иисусе Христе Сыне Божий, помилуй мя»
В ней божественные имена указывают на освобождение (Господи), очищение (Иисусе), просвещение (Христе) и усыновление (Сыне Божий), а слова «помилуй мя» указывают на «индивидуальную разумность» в общении с Богом.
*
Можно заменить молитву «умного поучения» на Иисусову.
Будем разумно произносить ее во всякое приличное время.
Потрудимся, чтобы приготовить этим свою душу славить Бога.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |