dionisiy1500 | Дата: Четверг, 24.12.2015, 08:30 | Сообщение # 1 |
 Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2387
Статус: Offline
| мф.26.6-13. Одежды добродетели
мф26:6 Иисусу же бывшу в вифании, в дому симона прокаженнаго, мф26:7 приступи к нему жена, сткляницу мира имущи многоценнаго, и возливаше на главу его возлежаща. мф26:8 Видевше же ученицы его негодоваша, глаголюще: чесо ради гибель сия (бысть)? мф26:9 можаше бо сие миро продано быти на мнозе и датися нищым. мф26:10 Разумев же Иисус рече им: что труждаете жену? дело бо добро содела о мне: мф26:11 всегда бо нищыя имате с собою, мене же не всегда имате: мф26:12 возлиявши бо сия миро сие на тело мое, на погребение мя сотвори: мф26:13 аминь глаголю вам: идеже аще проповедано будет Евангелие сие во всем мире, речется и еже сотвори сия, в память ея.
*
Христианин не сразу становится праведным, но по-малу принуждает (вифания) себя делать доброе.
Он не видит своих грехов (прокаженный), но старается быть послушным (симон) божественным заповедям.
Делами своей жизни (жена) одевает Христа в себе в добродетель (миро).
*
Такое делание должно иметь равно с благотворением нуждающемуся ближнему.
*
Зачем одевать Христа в добродетель?
Может быть для того, чтобы Христос одел в добродетель нас.
Мы одеваем его в добродетель, как ее понимаем. Христос исполняет (совершенствует) в нас наше понимание добродетели благодатью Духа.
После чего имеем в себе божественную добродетель самим делом.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |