[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Начало добродетели
dionisiy1500Дата: Среда, 07.01.2015, 09:40 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2291
Статус: Offline
Мф 8 28 34 

28 И пришедшу ему на он пол, в страну гергесинскую, сретоста его два бесна от гроб исходяща, люта зело, яко не мощи ни кому минути путем тем.
29 И се, возописта глаголюща: что нама и тебе, Иисусе Сыне Божий? пришел еси семо прежде времене мучити нас.
30 Бяше же далече от нею стадо свиний много пасомо.
31 Беси же моляху его, глаголюще: аще изгониши ны, повели нам ити в стадо свиное.
32 И рече им: идите. Они же изшедше идоша в стадо свиное: и се, (абие) устремися стадо все по брегу в море, и утопоша в водах.
33 Пасущии же бежаша, и шедше во град, возвестиша вся, и о бесною.
34 И се, весь град изыде в сретение Иисусови: и видевше его, молиша, яко дабы прешел от предел их.
 

***

Гергеса означает глинистый. Глина бывает мягкой или твердой, в зависимости от наличия в ней влаги. 

Подобно, человек может уклоняться от добродетели (царского пути) в крайности (два бесна). 

В состоянии крайней ревности человек не видит (далече) свой нечистоты (стадо свиное). Более того он ее сам в себе культивирует (пасомо).

Человек не видит своей беды. Бог спасает его и от крайностей и от нечистоты, после чего человек бывает «оболчен и смысля и сидя у ног Иисуса» в малой мере. Все остальное в нем противится Господу (И се, весь град изыде в сретение Иисусови: и видевше его, молиша, яко дабы прешел от предел их).

***


Богу нашему слава. Аминь.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: