dionisiy1500 | Дата: Суббота, 21.06.2014, 10:14 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2294
Статус: Offline
| 1 Тогда Иисус возведен бысть Духом в пустыню искуситися от диавола, 2 и постився дний четыредесять и нощий четыредесять, последи взалка. 3 И приступль к нему искуситель рече: аще Сын еси Божий, рцы, да камение сие хлебы будут. 4 Он же отвещав рече: писано есть: не о хлебе единем жив будет человек, но о всяцем глаголголе исходящем изо уст Божиих. 5 Тогда поят его диавол во святый град, и постави его на криле церковнем, 6 и глагола ему: аще Сын еси Божий, верзися низу: писано бо есть, яко ангелом своим заповесть о тебе (сохранити тя), и на руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою. 7 Рече (же) ему Иисус: паки писано есть: не искусиши Господа Бога твоего. 8 Паки поят его диавол на гору высоку зело, и показа ему вся царствия мира и славу их, 9 и глагола ему: сия вся тебе дам, аще пад поклонишимися. 10 Тогда глагола ему Иисус: иди за мною, сатано: писано бо есть: Господу Богу твоему поклонишися и тому единому послужиши. 11 Тогда остави его диавол, и се, ангели приступиша и служаху ему.
***
1 Тогда Иисус возведен бысть Духом в пустыню искуситися от диавола,
«искуситися от диавола»
Зачем? Думаю, чтобы познать в себе то, через что враг (диавол) имеет к нам доступ.
«в пустыню»
Пустыня есть место, лишенное впечатлений. В ней удобнее рассматривать самого себя. В противном случае можем составить о себе неверное мнение.
«Духом»
Почему? Дух «все исполняет» То есть, делает совершенным. В том числе, и нас.
«возведен»
Человек есть лучшая вещь мира. Потому о переводе внимания ума с вещей мира на себя самого говорится, как о движении в высоту.
***
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |