dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 08.03.2020, 08:19 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2291
Статус: Offline
| Мф.4.1-11. Искушения
мф4:1 Тогда Иисус возведен бысть Духом в пустыню искуситися от диавола, мф4:2 и постився дний четыредесять и нощий четыредесять, последи взалка. мф4:3 И приступль к нему искуситель рече: аще Сын еси Божий, рцы, да камение сие хлебы будут. мф4:4 Он же отвещав рече: писано есть: не о хлебе единем жив будет человек, но о всяцем глаголголе исходящем изо уст Божиих. мф4:5 Тогда поят его диавол во святый град, и постави его на криле церковнем, мф4:6 и глагола ему: аще Сын еси Божий, верзися низу: писано бо есть, яко ангелом своим заповесть о тебе (сохранити тя), и на руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою. мф4:7 Рече (же) ему Иисус: паки писано есть: не искусиши Господа Бога твоего. мф4:8 Паки поят его диавол на гору высоку зело, и показа ему вся царствия мира и славу их, мф4:9 и глагола ему: сия вся тебе дам, аще пад поклонишимися. мф4:10 Тогда глагола ему Иисус: иди за мною, сатано: писано бо есть: Господу Богу твоему поклонишися и тому единому послужиши. мф4:11 Тогда остави его диавол, и се, ангели приступиша и служаху ему.
*
Всякий христианин подобно Христу бывает искушен (испытан).
Искушение устраивает Дух, и оно полезно для христианина, так как в нем он познает себя.
Испытываются три вещи: чревоугодие (аще Сын еси Божий, рцы, да камение сие хлебы будут), неверие (верзися низу: писано бо есть, яко ангелом своим заповесть о тебе (сохранити тя), и на руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою) и тщеславие (показа ему вся царствия мира и славу их).
Плодом упражнения бывает служение ангелов (се, ангели приступиша и служаху ему).
Если Христос всегда побеждает в искушении, то христиане не всегда. Они упражняются в этом во все время жизни.
*
Как выглядит служение ангелов?
Думаю, оно бывает пониманием смыслов божественных слов (вси ангели его, сильнии крепостию, творящии слово его, услышати глас словес его).
*
Если кто-то не понимает божественные слова, то наверно он согрешает в чревоугодии, неверии или тщеславии.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |