dionisiy1500 | Дата: Среда, 03.01.2018, 08:32 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2291
Статус: Offline
| мф.8.1-4. О поклонении
мф8:1 Сшедшу же ему с горы, вслед его идяху народи мнози. мф8:2 И се, прокажен пришед кланяшеся ему, глаголя: Господи, аще хощеши, можеши мя очистити. мф8:3 И простер руку Иисус, коснуся ему, глаголя: хощу, очистися. И абие очистися ему проказа. мф8:4 И глагола ему Иисус: виждь, ни комуже повеждь: но шед покажися иереови и принеси дар, егоже повеле (в законе) моисей, во свидетелство им.
*
мк1:40 И прииде к нему прокажен, моля его и на колену припадая пред ним, и глаголя ему, яко, аще хощеши, можеши мя очистити. мк1:41 Иисус же милосердовав, простер руку, коснуся его, и глагола ему: хощу, очистися. мк1:42 И рекшу ему, абие отиде от него прокажение, и чист бысть. мк1:43 И запрещь ему, абие изгна его: мк1:44 и глагола ему: блюди, ни комуже ничесоже рцы: но шед покажися иерееви и принеси за очищение твое, яже повеле моисей, во свидетелство им. мк1:45 Он же изшед начат проповедати много и проносити слово, якоже ктому не мощи ему яве во град внити: но вне в пустых местех бе. И прихождаху к нему отвсюду.
*
лк5:12 И бысть егда бе Иисус во единем от градов, и се, муж исполнь прокажения: и видев Иисуса, пад ниц, моляся ему, глаголя: Господи, аще хощеши, можеши мя очистити. лк5:13 И простер руку, коснуся его, рек: хощу, очистися. И абие проказа отиде от него. лк5:14 И той заповеда ему ни комуже поведати: но шед покажися иереови, и принеси о очищении твоем, якоже повеле моисей, во свидетелство им. лк5:15 Прохождаше же паче слово о нем: и схождахуся народи мнози слышати и целитися от него от недуг своих. лк5:16 Той же бе отходя в пустыню и моляся.
*
Случился разговор о поклонении.
О том, какой в поклонении смысл.
Думаю, общий смысл поклонения состоит в исповедании готовности смирения и послушания.
*
Рассмотрим, как кланялся евангельский прокаженный.
В Матфее написано, что он «кланяшеся», в Марке — «на колену припадая», в Луке — «пад ниц»
То есть, думаю, человек покланяется соответственно своему разумному совершенству.
Если у Матфея, он кланяется «как-то», то у Марка «послушанием сердечных колен», а у Луки «всей своей полнотой»
*
В Постной Триоди «поклон» объясняется, как «образ падения в грех и восстания от него»
Поклон всегда бывает с молитвой.
Молитвой человек приближается к Богу.
Нечистый к Творцу чистоты.
Потому наверняка будет обличен в нечистоте (падение) и должен исправиться (восстание).
Поклонение должно напоминать нам о «падении и исправлении», а Богу сообщать, что мы помним об этом.
Исправляться следует сразу, как увидим себя в грехе:
«И на пути грешных не ста» Пс.1.1.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |