[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
мф.8.1-4. О поклонении
dionisiy1500Дата: Среда, 03.01.2018, 08:32 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2291
Статус: Offline
мф.8.1-4. О поклонении

мф8:1 Сшедшу же ему с горы, вслед его идяху народи мнози.
мф8:2 И се, прокажен пришед кланяшеся ему, глаголя: Господи, аще хощеши, можеши мя очистити.
мф8:3 И простер руку Иисус, коснуся ему, глаголя: хощу, очистися. И абие очистися ему проказа.
мф8:4 И глагола ему Иисус: виждь, ни комуже повеждь: но шед покажися иереови и принеси дар, егоже повеле (в законе) моисей, во свидетелство им.


*

мк1:40 И прииде к нему прокажен, моля его и на колену припадая пред ним, и глаголя ему, яко, аще хощеши, можеши мя очистити.
мк1:41 Иисус же милосердовав, простер руку, коснуся его, и глагола ему: хощу, очистися.
мк1:42 И рекшу ему, абие отиде от него прокажение, и чист бысть.
мк1:43 И запрещь ему, абие изгна его:
мк1:44 и глагола ему: блюди, ни комуже ничесоже рцы: но шед покажися иерееви и принеси за очищение твое, яже повеле моисей, во свидетелство им.
мк1:45 Он же изшед начат проповедати много и проносити слово, якоже ктому не мощи ему яве во град внити: но вне в пустых местех бе. И прихождаху к нему отвсюду.


*

лк5:12 И бысть егда бе Иисус во единем от градов, и се, муж исполнь прокажения: и видев Иисуса, пад ниц, моляся ему, глаголя: Господи, аще хощеши, можеши мя очистити.
лк5:13 И простер руку, коснуся его, рек: хощу, очистися. И абие проказа отиде от него.
лк5:14 И той заповеда ему ни комуже поведати: но шед покажися иереови, и принеси о очищении твоем, якоже повеле моисей, во свидетелство им.
лк5:15 Прохождаше же паче слово о нем: и схождахуся народи мнози слышати и целитися от него от недуг своих.
лк5:16 Той же бе отходя в пустыню и моляся.


*

Случился разговор о поклонении. 

О том, какой в поклонении смысл.

Думаю, общий смысл поклонения состоит в исповедании готовности смирения и послушания.

*

Рассмотрим, как кланялся евангельский прокаженный.

В Матфее написано, что он «кланяшеся», в Марке — «на колену припадая», в Луке —  «пад ниц»

То есть, думаю, человек покланяется соответственно своему разумному совершенству.

Если у Матфея, он кланяется «как-то», то у Марка «послушанием сердечных колен», а у Луки «всей своей полнотой»

*

В Постной Триоди «поклон» объясняется, как «образ падения в грех и восстания от него»

Поклон всегда бывает с молитвой.

Молитвой человек приближается к Богу. 

Нечистый к Творцу чистоты. 

Потому наверняка будет обличен в нечистоте (падение) и должен исправиться (восстание).

Поклонение должно напоминать нам о «падении и исправлении», а Богу сообщать, что мы помним об этом.

Исправляться следует сразу, как увидим себя в грехе: 

«И на пути грешных не ста» Пс.1.1.

**


Богу нашему слава. Аминь.
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: