dionisiy1500 | Дата: Суббота, 31.01.2015, 09:59 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2289
Статус: Offline
| Быт 4
1 Адам же позна еву жену свою, и заченши роди каина и рече: стяжах человека Богом. 2 И приложи родити брата его, авеля. И бысть авель пастырь овец, каин же бе делаяй землю. 3 И бысть по днех, принесе каин от плодов земли жертву Богу: 4 и авель принесе и той от первородных овец своих и от туков их. И призре Бог на авеля и на дары его: 5 на каина же и на жертвы его не внят. И опечалися каин зело, и испаде лице его. 6 И рече Господь Бог каину: вскую прискорбен был еси? и вскую испаде лице твое? 7 Еда аще право принесл еси, право же не разделил еси, не согрешил ли еси? умолкни: к тебе обращение его, и ты тем обладаеши. 8 И рече каин ко авелю брату своему: пойдем на поле. И бысть внегда быти им на поли, воста каин на авеля брата своего и уби его. 9 И рече Господь Бог ко каину: где есть авель брат твой? И рече: не вем: еда страж брату моему есмь аз? 10 И рече Господь: что сотворил еси сие? глас крове брата твоего вопиет ко мне от земли: 11 и ныне проклят ты на земли, яже разверзе уста своя прияти кровь брата твоего от руки твоея: 12 егда делаеши землю, и не приложит силы своея дати тебе: стеня и трясыйся будеши на земли. 13 И рече каин ко Господу Богу: вящшая вина моя, еже оставитися ми: 14 аще изгониши мя днесь от лица земли, и от лица твоего скрыюся, и буду стеня и трясыйся на земли, и будет, всяк обретаяй мя убиет мя. 15 И рече ему Господь Бог: не тако: всяк убивый каина седмижды отмстится. И положи Господь Бог знамение на каине, еже не убити его всякому обретающему его. 16 И изыде каин от лица Божия и вселися в землю наид, прямо едему. 17 И позна каин жену свою, и заченши роди еноха. И бе зиждяй град, и именова град во имя сына своего енох. 18 Родися же еноху гаидад: и гаидад роди малелеила: и малелеил роди мафусала: мафусал же роди ламеха. 19 И взя себе ламех две жены: имя единей ада и имя вторей селла. 20 И роди ада иовила: сей бяше отец жнвущих в селениих скотопитателей. 21 И имя брату его иувал: сей бяше показавый певницу и гусли. 22 Селла же и тая роди фовела: сей бяше млатобиец, ковачь меди и железа: сестра же фовелова ноема. 23 рече же ламех своим женам: ада и селла, услышите глас мой, жены ламеховы, внушите моя словеса: яко мужа убих в язву мне и юношу в струп мне: 24 яко седмицею отмстися от каина, от ламеха же седмьдесят седмицею. 25 Позна же адам еву жену свою: и заченши роди сына, и именова имя ему сиф, глаголющи: воскреси бо ми Бог семя другое, вместо авеля, егоже уби каин. 26 И сифу бысть сын: именова же имя ему енос: сей упова призывати имя Господа Бога.
***
Думаю:
Человек изменчив. Иногда он думает о себе высоко (каин), а иногда низко (авель).
Когда высоко, то Бог оставляет человека самому себе (не внят), а когда низко, то Бог промышляет о нем (призре).
Плохо бывает, когда человек совершенно утвердиться в высоком о себе мнении (воста каин на авеля брата своего и уби его).
В этом случае человек не может учиться (проклят ты от земли), потому что не понимает смыслы того, что ему является (не приложит силы своея дати тебе).
Такое состояние бывает видно в том, что человек все осуждает (стеня).
Ни в чем не находит покоя (трясыйся).
Не верит в покаяние (вящшая вина моя, еже оставитися ми).
Превратно думает о Боге (аще изгониши мя днесь от лица земли), о своем месте (и от лица твоего скрыюся), о своем состоянии (и буду стеня и трясыйся на земли), о других людях ( и будет, всяк обретаяй мя убиет мя).
***
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Суббота, 31.01.2015, 10:12 | Сообщение # 2 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2289
Статус: Offline
| «14 аще изгониши мя днесь от лица земли, и от лица твоего скрыюся, и буду стеня и трясыйся на земли, и будет, всяк обретаяй мя убиет мя. 15 И рече ему Господь Бог: не тако: всяк убивый каина седмижды отмстится. И положи Господь Бог знамение на каине, еже не убити его всякому обретающему его»
Когда увидим человека в таком состоянии и захотим исправить его (убить в нем каина), то он отомстит нам во всякой вещи, в которой решим его переубедить.
Пусть его состояние будет знамением для нас, чтобы нам покаяться во мнении о том, что мы можем его исправить (высоко о себе думаем).
***
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Суббота, 31.01.2015, 10:29 | Сообщение # 3 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2289
Статус: Offline
| «16 И изыде каин от лица Божия и вселися в землю наид, прямо едему»
Если человек отринет сладость божественного лица и решит пребывать в горечи (прямо едему) лишения божественных благ (нод), то вовсе убивает в себе всякое божественное совершенство (мужа) и всякий подвиг (юношу).
Всю свою силу (ламех = сильный) отдает не тому, чтобы исправить себя, но чтобы скрыть свое внутреннее безобразие внешним приличием (ада = украшение). Ни в какой вещи не желая ограничить свой произвол (селла = широкая дорога).
«23 рече же ламех своим женам: ада и селла, услышите глас мой, жены ламеховы, внушите моя словеса: яко мужа убих в язву мне и юношу в струп мне: 24 яко седмицею отмстися от каина, от ламеха же седмьдесят седмицею»
***
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |