dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 25.01.2015, 10:31 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2291
Статус: Offline
| Быт 2 15 25
15 И взя Господь Бог человека, егоже созда, и введе его в рай сладости, делати его и хранити. 16 И заповеда Господь Бог адаму, глаголя: от всякаго древа, еже в раи, снедию снеси: 17 от древа же, еже разумети доброе и лукавое, не снесте от него: а в оньже аще день снесте от него, смертию умрете. 18 И рече Господь Бог: не добро быти человеку единому: сотворим ему помощника по нему. 19 И созда Бог еще от земли вся звери селныя и вся птицы небесныя, и приведе я ко адаму видети, что наречет я: и всяко еже аще нарече адам душу живу, сие имя ему. 20 И нарече адам имена всем скотом, и всем птицам небесным, и всем зверем земным. Адаму же не обретеся помощник подобный ему. 21 И наложи Бог изступление на адама, и успе: и взя едино от ребр его, и исполни плотию вместо его. 22 И созда Господь Бог ребро, еже взя от адама, в жену, и приведе ю ко адаму. 23 И рече адам: се, ныне кость от костей моих и плоть от плоти моея: сия наречется жена, яко от мужа своего взята бысть сия. 24 Сего ради оставит человек отца своего и матерь и прилепится к жене своей, и будета два в плоть едину. 25 И беста оба нага, адам же и жена его, и не стыдястася.
***
АДАМ (перстный)
***
Человек сотворен Богом, чтобы обладать своими мыслями (рыбами), словами (птицами), действиями (зверями), основаниями (землею) и чувствами (гадами, пресмыкающимися по земле).
***
Думаю, сотворенный человек не имел никакого опыта и знания, но мог учиться.
Его имя адам (перстный) как раз означает способность принимать форму всякой вещи, подлежащей его чувствам. Подобно тому, как пыль (персть) ложится на всякую вещь. Ложится сверху, то есть принимает форму (мыслит) возвышенного (главного или старшего) смысла вещи.
***
Мне кажется, способность человека принимать форму вещей, приведенных к нему Богом, прилично называть умом.
***
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |