dionisiy1500 | Дата: Четверг, 04.09.2014, 08:16 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2291
Статус: Offline
| http://kuraev.ru/smf/index.php?topic=636801.0
***
Быт.11.
1 И бе вся земля устне едине, и глас един всем. 2 И бысть внегда поити им от восток, обретоша поле в земли сеннаарстей и вселишася тамо. 3 И рече человек ближнему своему: приидите, сотворим плинфы и испечем их огнем. И бысть им плинфа в камень, и брение вместо мела. 4 И рекоша: приидите, созиждем себе град и столп, егоже верх будет даже до небесе: и сотворим себе имя, прежде неже разсеятися нам по лицу всея земли. 5 И сниде Господь видети град и столп, егоже созидаша сынове человечестии. 6 И рече Господь: се, род един, и устне едине всех, и сие начаша творити: и ныне не оскудеют от них вся, елика аще восхотят творити. 7 Приидите, и сошедше смесим тамо язык их, да не услышат кийждо гласа ближняго (своего). 8 И разсея их оттуду Господь по лицу всея земли: и престаша зиждуще град и столп. 9 Сего ради наречеся имя его смешение, яко тамо смеси Господь устна всея земли, и оттуду разсея их Господь по лицу всея земли.
***
Мнения могут меняться. Отец Серафим привел в своей книге, то мнение, которое было у него, когда он ее писал. Сейчас он может думать по-другому.
***
Думаю, что указанная библейская история обращает наше внимание на "Имя" (сим).
Принятое в науке мнение об "имени" показано в Библии родословием: сим-арфаксад-каинан-сала-евер. Образ такого представления и есть башня из брения.
Библия продолжает понятие об "имени" дальше башни из брения. Концом (совершенством) "имени" является вселение в него Христа.
***
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |