dionisiy1500 | Дата: Четверг, 20.04.2023, 06:44 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| мф27:11 Иисус же ста пред игемоном. И вопроси его игемон, глаголя: ты ли еси Царь иудейский? Иисус же рече ему: ты глаголеши. мф27:12 И егда нань глаголаху архиерее и старцы, ничесоже отвещаваше. мф27:13 Тогда глагола ему пилат: не слышиши ли, колика на тя свидетелствуют? мф27:14 И не отвеща ему ни к единому глаголу, яко дивитися игемону зело.
*
Господь свидетельствует истину.
Потому на вопрос: «Ты ли еси Царь иудейский?» отвечает: «Ты глаголеши», а на ложные обвинения архиереев и старцев молчит.
**
мф27:15 На (всяк) же праздник обычай бе игемону отпущати единаго народу связня, егоже хотяху: мф27:16 имяху же тогда связана нарочита, глаголемаго варавву: мф27:17 собравшымся же им, рече им пилат: кого хощете (от обою) отпущу вам: варавву ли, или Иисуса глаголемаго Христа? мф27:18 Ведяше бо, яко зависти ради предаша его. мф27:19 Седящу же ему на судищи, посла к нему жена его, глаголющи: ничтоже тебе и праведнику тому: много бо пострадах днесь во сне его ради.
*
В мире придерживаются принятых в нем обычаев (законов), а не справедливости.
Несмотря на убедительные свидетельства (посла к нему жена его).
**
мф27:20 Архиерее же и старцы наустиша народы, да испросят варавву, Иисуса же погубят. мф27:21 Отвещав же игемон рече им: кого хощете от обою отпущу вам? Они же реша: варавву. мф27:22 Глагола им пилат: что убо сотворю Иисусу глаголемому Христу? Глаголаша ему вси: да распят будет. мф27:23 Игемон же рече: кое убо зло сотвори? Они же излиха вопияху, глаголюще: да пропят будет.
*
Смерть на Кресте есть исполнение спасительных божественных судеб.
**
мф27:24 Видев же пилат, яко ничтоже успевает, но паче молва бывает, приемь воду, умы руце пред народом, глаголя: неповинен есмь от крове праведнаго сего: вы узрите. мф27:25 И отвещавше вси людие реша: кровь его на нас и на чадех наших. мф27:26 Тогда отпусти им варавву: Иисуса же бив предаде (им), да его пропнут.
*
С человеческой точки зрения Пилат поступил лучше иудеев.
С точки зрения божественных судеб Пилат, а вместе с ним все язычники, отказался от божественной жизни. Думаю, остался причастен, но в малой степени, как бы неявно.
Наоборот, иудеи предали себя и последующих им в нее (кровь его на нас и на чадех наших).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |