dionisiy1500 | Дата: Среда, 08.03.2023, 05:34 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| мф11:1 И бысть, егда соверши Иисус заповедая обеманадесяте ученикома своима, прейде оттуду учити и проповедати во градех их.
**
Во время оно, слышав Иоанн *
мф11:2 Иоанн же слышав * во узилищи дела Христова, посла два от ученик своих, мф11:3 рече ему: ты ли еси грядый, или иного чаем? мф11:4 И отвещав Иисус рече има: шедша возвестита иоаннови, яже слышита и видита: мф11:5 слепии прозирают и хромии ходят, прокаженнии очищаются и глусии слышат, мертвии востают и нищии благовествуют: мф11:6 и блажен есть, иже аще не соблазнится о мне. мф11:7 Тема же исходящема, начат Иисус народом глаголати о иоанне: чесо изыдосте в пустыню видети? трость ли ветром колеблему? мф11:8 Но чесо изыдосте видети? человека ли в мягки ризы облеченна? Се, иже мягкая носящии, в домех царских суть. мф11:9 Но чесо изыдосте видети? пророка ли? Ей, глаголю вам, и лишше пророка. мф11:10 Сей бо есть, о немже есть писано: се, аз посылаю ангела моего пред лицем твоим, иже уготовит путь твой пред тобою. мф11:11 Аминь глаголю вам, не воста в рожденных женами болий иоанна крестителя: мний же во Царствии небеснем болий его есть. мф11:12 От дний же иоанна крестителя доселе Царствие небесное нудится, и нуждницы восхищают е: мф11:13 вси бо пророцы и закон до иоанна прорекоша. мф11:14 И аще хощете прияти, той есть илиа хотяй приити: мф11:15 имеяй ушы слышати да слышит.
**
Спасение есть совместное действие человека и Бога (синергия).
«Глава предтечева», думаю, есть образ смысла или разума покаяния.
*
Самое большее, что может сделать человек для спасения, есть покаяние (не воста в рожденных женами болий иоанна крестителя).
Что есть покаяние?
Перестать грешить,
исповедать Богу свои грехи,
(начать или продолжить) упражняться в творении доброго.
*
Зачем нужно исповедание?
Только Бог может исправить человека (слепии прозирают и хромии ходят, прокаженнии очищаются и глусии слышат, мертвии востают и нищии благовествуют).
Исповедание есть моление к Богу об исправлении.
Объявление нашей готовности разумно участвовать в исправлении.
*
Когда упражняемся в добром, следует «нудить» небесное Царство.
То есть, следовать его подобиям.
*
Илия (мой Бог — моя крепость или Бог есть господь).
Иоанн Предтеча … ( аще хощете прияти, той есть илиа хотяй приити).
Сказано тем, кто понимает (имеяй ушы слышати да слышит).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |