dionisiy1500 | Дата: Суббота, 08.10.2022, 08:48 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| лк18:9 Рече же и ко другим уповающым собою, яко суть праведницы, и уничижающым прочих, притчу сию: * лк18:10 человека два внидоста в церковь помолитися: един фарисей, а другий мытарь. лк18:11 Фарисей же став, сице в себе моляшеся: Боже, хвалу тебе воздаю, яко несмь якоже прочии человецы, хищницы, неправедницы, прелюбодее, или якоже сей мытарь: лк18:12 пощуся двакраты в субботу, десятину даю всего елико притяжу. лк18:13 Мытарь же издалеча стоя, не хотяше ни очию возвести на небо: но бияше перси своя, глаголя: Боже, милостив буди мне грешнику. лк18:14 глаголю вам, яко сниде сей оправдан в дом свой паче онаго: яко всяк возносяйся смирится, смиряяй же себе вознесется.
*
Спасение устроено через покаяние.
В том, чтобы увидев свой недостаток (грех), исправить его.
Исправит следует внешнее и внутреннее.
Сначала обычно исправляют внешнее.
*
Бывает так, что человек, исправив внешнее, останавливается в подвижничестве (фарисей).
Не обращает внимания на свои мысли и чувства, но занят рассматриванием других.
Его внутреннее остается неисправленным, это видно из того, что он осуждает мытаря.
*
Хорошо всегда считать себя неисправным, грешным (мытарь).
Такое мнение полезно и во внешнем и во внутреннем подвижничестве.
*
Устроение фарисея не утверждено в Боге, потому разрушится (яко всяк возносяйся смирится).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |