dionisiy1500 | Дата: Четверг, 06.10.2022, 08:41 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| лк19:1 И вшед прохождаше иерихон. лк19:2 И се, муж нарицаемый закхей, и сей бе старей мытарем, и той бе богат: лк19:3 и искаше видети Иисуса, кто есть, и не можаше от народа, яко возрастом мал бе: лк19:4 и предитек, возлезе на ягодичину, да видит, яко хотяше мимо ея проити. лк19:5 И яко прииде на место, воззрев Иисус виде его и рече к нему: закхее, потщався слези: днесь бо в дому твоем подобает ми быти. лк19:6 И потщався слезе и прият его радуяся. лк19:7 И видевше вси роптаху, глаголюще, яко ко грешну мужу вниде витати. лк19:8 Став же закхей рече ко Господу: се, пол имения моего, Господи, дам нищым: и аще кого чим обидех, возвращу четверицею. лк19:9 Рече же к нему Иисус, яко днесь спасение дому сему бысть, зане и сей сын авраамль есть: лк19:10 прииде бо Сын Человечь взыскати и спасти погибшаго.
*
Иерихон есть образ места подвижничества (или образ мира).
Закхей есть образ старшего мнения в подвижничестве, мнение о приобретении полезного от происходящего (случающегося).
*
Если человек приобретал материальное, то ему полезно начать приобретать духовное (спасение).
Сначала в соблюдении закона (и предитек, возлезе на ягодичину), а затем в устроении своей души (закхее, потщався слези: днесь бо в дому твоем подобает ми быти).
В том, чтобы быть примером другим подвижникам (се, пол имения моего, Господи, дам нищым) и подвизаться в смыслах четырех евангелий (и аще кого чим обидех, возвращу четверицею).
Или в том, чтобы равно любить ближнего (се, пол имения моего, Господи, дам нищым) и Бога (и аще кого чим обидех, возвращу четверицею).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |