dionisiy1500 | Дата: Среда, 21.09.2022, 09:12 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| лк8:38 Моляшеся же ему муж, из негоже изыдоша беси, дабы с ним был. Отпусти же его Иисус, глаголя: лк8:39 возвратися в дом твой и поведай, елика ти сотвори Бог. И иде, по всему граду проповедая, елика сотвори ему Иисус. лк8:40 Бысть же егда возвратися Иисус, прият его народ: беху бо вси чающе его. * Может быть возвратился туда, где была проповедь. ** лк8:41 И се, прииде муж, емуже имя иаир, и той князь сонмищу бе: и пад при ногу Иисусову, моляше его внити в дом свой: лк8:42 яко дщи единородна бе ему, яко лет двоюнадесяте, и та умираше. Егда же идяше, народи угнетаху его. лк8:43 И жена сущи в точении крове от двоюнадесяте лету, яже врачем издавши все имение, (и) не возможе ни от единаго изцелети: лк8:44 (и) приступльши созади, коснуся края риз его: и абие ста ток крове ея. лк8:45 И рече Иисус: кто есть коснувыйся мне? Отметающымся же всем, рече петр и иже с ним: наставниче, народи одержат тя и гнетут, и глаголеши: кто есть коснувыйся мне? лк8:46 Иисус же рече: прикоснуся мне некто: аз бо чух силу изшедшую из мене. лк8:47 Видевши же жена, яко не утаися, трепещущи прииде, и падши пред ним, еяже ради вины прикоснуся ему, поведа ему пред всеми людьми, и яко изцеле абие. лк8:48 Он же рече ей: дерзай дщи, вера твоя спасе тя: иди в мире. лк8:49 Еще ему глаголющу, прииде некий от архисинагога, глаголя ему, яко умре дщи твоя: не движи учителя. лк8:50 Иисус же слышав отвеща ему, глаголя: не бойся, токмо веруй, и спасена будет. лк8:51 Пришед же в дом, не остави ни единаго внити, токмо петра и иоанна и иакова, и отца отроковицы, и матере. лк8:52 Плакахуся же вси и рыдаху ея. Он же рече: не плачитеся: не умре (бо), но спит. лк8:53 И ругахуся ему, ведяще, яко умре. лк8:54 Он же изгнав вон всех, и емь за руку ея, возгласи, глаголя: отроковице, востани. лк8:55 И возвратися дух ея, и воскресе абие: и повеле дати ей ясти. лк8:56 И дивистася родителя ея. Он же повеле има ни комуже поведати бывшаго.
*
Иаир (которого Бог возбуждает, поощряет, просвещает)
*
«Двоюнадесяте», думаю, есть указание на добродетель.
«Доброту Иаковлю, юже возлюби», пс.
*
Кровоточивая жена есть образ души со страстными помышлениями.
Ничем нельзя исцелить такую душу, но только причастием (прикосновением) учению Христа в следовании за Ним.
Следует различать прикосновение воскрилию ризы, ризе и краю ризы.
Когда познаем свой грех, следует исповедать его Господу (видевши же жена, яко не утаися, трепещущи прииде, и падши пред ним, еяже ради вины прикоснуся ему, поведа ему пред всеми людьми, и яко изцеле абие).
В покаянии обретаем спасение и мир с Богом (Он же рече ей: дерзай дщи, вера твоя спасе тя: иди в мире).
*
Отроковица, думаю, есть образ добродетельной жизни.
Добродетельная жизнь умирает, когда душа, оставив Господа, пребывает в помышлениях суеты.
Господь приходит в душу внимаем ума (отец) и чувством (мать), твердым (петр) божественной благодатью (иоанн) пребыванием во внутреннем человеке (иаков).
Господь Иисус изгоняет из души все помышления суеты (Он же изгнав вон всех), соединяет с деланием добродетели (и емь за руку ея), дарует ей восстание ( возгласи, глаголя: отроковице, востани) и возвращение духа (и возвратися дух ея).
Душа воскресает для божественной жизни (и воскресе абие).
Божественную жизнь следует умножать упражнением (и повеле дати ей ясти).
*
Не следует рассказывать другим о своем воскресении, если не посланы на проповедь.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |