dionisiy1500 | Дата: Среда, 14.09.2022, 07:27 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| лк7:11 И бысть посем, идяше во град, нарицаемый наин: и с ним идяху ученицы его мнози и народ мног. лк7:12 Якоже приближися ко вратом града, и се изношаху умерша, сына единородна матери своей, и та бе вдова: и народ от града мног с нею. лк7:13 И видев ю Господь, милосердова о ней, и рече ей: не плачи. лк7:14 И приступль коснуся во одр: носящии же сташа: и рече: юноше, тебе глаголю, востани. лк7:15 И седе мертвый, и начат глаголати: и даде его матери его. лк7:16 Прият же страх всех, и славляху Бога, глаголюще: яко пророк велий воста в нас, и яко посети Бог людий своих.
*
Наин (жилище, пастбище; или прекрасный).
*
Думаю, мать есть образ души, а сын — образ праведного мнения о смысле жизни.
Как жить (жилище), в чем подвизаться (пастбище), что такое красота.
Если это не ради Бога, то помышления (и народ от града мног с нею) и события жизни (одр) влекут в погибель.
Когда Господь посетит душу, то наполнит события жизни собой (коснуся во одр), силы души останавливают свое обычное движение (носящии же сташа), божественные глаголы оживляют помышление (и рече: юноше, тебе глаголю, востани), делают его учителем, судьей и царем (седе мертвый, и начат глаголати).
Душа исполняется Страха Божия и Божественной Славы.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |