dionisiy1500 | Дата: Четверг, 04.08.2022, 06:02 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2196
Статус: Offline
| 3ц17:7 И бысть по днех, и изсше источник, яко не бе дождя на землю, 3ц17:8 и бысть глагол Господень ко илии глаголя: 3ц17:9 востани и иди в сарепту сидонскую, и пребуди тамо: се бо, заповедах тамо жене вдовице препитати тя. 3ц17:10 И воста и иде в сарепту сидонскую, и прииде ко вратом града: и се, тамо жена вдова собираше дрова. И возопи илиа вслед ея и рече ей: принеси ныне ми мало воды в сосуде, и испию. 3ц17:11 И иде взяти. И возопи вслед ея илиа и рече ей: приими убо мне и укрух хлеба в руце своей, да ям. 3ц17:12 И рече жена: жив Господь Бог твой, аще есть у мене опреснок, но токмо горсть муки в водоносе и мало елеа в чванце: и се, аз соберу два поленца, и вниду, и сотворю е себе и детем моим, и снемы е, и умрем. 3ц17:13 И рече к ней илиа: дерзай, вниди и сотвори но глаголу твоему: но сотвори ми оттуду опреснок мал прежде, и принеси ми, себе же и чадом своим да сотвориши послежде, 3ц17:14 яко тако глаголет Господь Бог израилев: водонос муки не оскудеет, и чванец елеа не умалится до дне, дондеже даст Господь дождь на землю. 3ц17:15 И иде жена, и сотвори по глаголу илиину, и даде ему, и яде той, и та, и чада ея. 3ц17:16 И от того дне водонос муки не оскуде, и чванец елеа не умалися, по глаголу Господню, егоже глагола рукою илииною. 3ц17:17 И бысть по сих, и разболеся сын жены госпожи дому, и бе болезнь его крепка зело, дондеже не остася в нем дух его. 3ц17:18 И рече ко илии: что мне и тебе, человече Божий? вшел еси ко мне воспомянути неправды моя и уморити сына моего. 3ц17:19 И рече илиа к жене: даждь ми сына твоего. И взят его от недра ея, и вознесе его в горницу, идеже сам почиваше, и положи его на одре своем. 3ц17:20-22 И возопи илиа ко Господу и рече: увы мне, Господи, свидетелю вдовы, у неяже аз ныне пребываю, ты озлобил еси еже уморити сына ея. И дуну на отрочища трижды, и призва Господа и рече: Господи Боже мой, да возвратится убо душа отрочища сего в онь. И бысть тако: и возопи отрочищь, и сведе его с горницы в дом, и даде его матери его. И рече илиа: виждь, жив есть сын твой. 3ц17:23 И рече жена ко илии: се, уразумех, яко человек Божий еси ты, и глагол Господень во устех твоих истинен.
**
3ц17:7 И бысть по днех, и изсше источник, яко не бе дождя на землю, 3ц17:8 и бысть глагол Господень ко илии глаголя: 3ц17:9 востани и иди в сарепту сидонскую, и пребуди тамо: се бо, заповедах тамо жене вдовице препитати тя.
*
Сарепта (плавильня). Сидон (рыбная ловля).
*
Подвижника могут питать не только слова молитв (вран), но и соблюдение пророческих слов.
**
3ц17:10 И воста и иде в сарепту сидонскую, и прииде ко вратом града: и се, тамо жена вдова собираше дрова. И возопи илиа вслед ея и рече ей: принеси ныне ми мало воды в сосуде, и испию.
*
Дрова есть образ событий жизни.
Всякая душа (жена вдова) живет ими.
События жизни помогают разумно (вода) понять пророческие слова (принеси ныне ми мало воды в сосуде, и испию).
Понять несколько (мало воды).
Каждая душа понимает особенно (в сосуде).
**
3ц17:11 И иде взяти. И возопи вслед ея илиа и рече ей: приими убо мне и укрух хлеба в руце своей, да ям.
*
Подвижник возрастает в божественном, если питает пророка его деятельным исполнением его слов (приими убо мне и укрух хлеба в руце своей, да ям).
**
3ц17:12 И рече жена: жив Господь Бог твой, аще есть у мене опреснок, но токмо горсть муки в водоносе и мало елеа в чванце: и се, аз соберу два поленца, и вниду, и сотворю е себе и детем моим, и снемы е, и умрем.
*
Собственные возможности подвижника малы.
Видение божественных действий в чувственном (горсть муки) и малое произволение их сотворить (и мало елеа), которых довольно только на один раз.
Два поленца есть, может быть, образ любви к ближнему.
**
3ц17:13 И рече к ней илиа: дерзай, вниди и сотвори но глаголу твоему: но сотвори ми оттуду опреснок мал прежде, и принеси ми, себе же и чадом своим да сотвориши послежде, 3ц17:14 яко тако глаголет Господь Бог израилев: водонос муки не оскудеет, и чванец елеа не умалится до дне, дондеже даст Господь дождь на землю. 3ц17:15 И иде жена, и сотвори по глаголу илиину, и даде ему, и яде той, и та, и чада ея. 3ц17:16 И от того дне водонос муки не оскуде, и чванец елеа не умалися, по глаголу Господню, егоже глагола рукою илииною.
*
Если сотворим делом пророческие слова (сотвори ми оттуду опреснок мал прежде, и принеси ми), то Бог благословит наши возможности и продолжит их.
Любовь к Богу дает нам возможность любви к ближнему.
**
3ц17:17 И бысть по сих, и разболеся сын жены госпожи дому, и бе болезнь его крепка зело, дондеже не остася в нем дух его. 3ц17:18 И рече ко илии: что мне и тебе, человече Божий? вшел еси ко мне воспомянути неправды моя и уморити сына моего. 3ц17:19 И рече илиа к жене: даждь ми сына твоего. И взят его от недра ея, и вознесе его в горницу, идеже сам почиваше, и положи его на одре своем. 3ц17:20-22 И возопи илиа ко Господу и рече: увы мне, Господи, свидетелю вдовы, у неяже аз ныне пребываю, ты озлобил еси еже уморити сына ея. И дуну на отрочища трижды, и призва Господа и рече: Господи Боже мой, да возвратится убо душа отрочища сего в онь. И бысть тако: и возопи отрочищь, и сведе его с горницы в дом, и даде его матери его. И рече илиа: виждь, жив есть сын твой. 3ц17:23 И рече жена ко илии: се, уразумех, яко человек Божий еси ты, и глагол Господень во устех твоих истинен.
*
Сын, думаю, есть некоторое мнение (ум) души.
Попечение о соблюдении пророческих слов изымает его из того, в чем он был (взят его от недра ея), дает ему способность созерцать божественное (вознесе его в горницу, идеже сам почиваше) и жить божественной жизнью (положи его на одре своем).
Душа укрепляется в вере в Бога и его пророков.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |