dionisiy1500 | Дата: Вторник, 20.02.2024, 07:52 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| Быт.4.8-16.
быт4:8 И рече каин ко авелю брату своему: пойдем на поле. И бысть внегда быти им на поли, воста каин на авеля брата своего и уби его. быт4:9 И рече Господь Бог ко каину: где есть авель брат твой? И рече: не вем: еда страж брату моему есмь аз?
*
Человек убил в себе попечение о добродетели (авеля) и оставил одно стяжание (каин).
Когда Бог напоминает ему о добродетели (где есть авель брат твой?), то он не желает даже помнить о ней (еда страж брату моему есмь аз?).
**
быт4:10 И рече Господь: что сотворил еси сие? глас крове брата твоего вопиет ко мне от земли: быт4:11 и ныне проклят ты на земли, яже разверзе уста своя прияти кровь брата твоего от руки твоея: быт4:12 егда делаеши землю, и не приложит силы своея дати тебе: стеня и трясыйся будеши на земли.
*
Убийством добродетели человек еще более повредил свое естество.
Предал себя в то, что сам сотворил.
Человек пролил дух (кровь) добродетели на землю.
Что получилось?
Человек занимается стяжанием, а земля предлагает ему смыслы добродетели (когда делаеши землю, и не приложит силы своея дати тебе).
Потому человек бывает всем недоволен (стеня) и не понимает того, что с ним происходит (и трясыйся будеши на земли).
**
быт4:13 И рече каин ко Господу Богу: вящшая вина моя, еже оставитися ми: быт4:14 аще изгониши мя днесь от лица земли, и от лица твоего скрыюся, и буду стеня и трясыйся на земли, и будет, всяк обретаяй мя убиет мя.
*
Страх бывает от неведения.
Не упражняющийся в добродетели всех и всего боится.
**
быт4:15 И рече ему Господь Бог: не тако: всяк убивый каина седмижды отмстится. И положи Господь Бог знамение на каине, еже не убити его всякому обретающему его.
*
Человек, занимающийся стяжанием (каин), поврежден во всех семи измерениях бытия.
Проливший его кровь (всяк убивый каина) усвоит себе его повреждения (седмижды отмстится).
*
Когда увидим в себе каина, не станем убивать его, но поручим ему стяжание добродетели.
**
быт4:16 И изыде каин от лица Божия и вселися в землю наид, прямо едему.
*
Наид, Нод (страна ссылки).
*
Человек, упражняющийся в добродетели, просвещается светом божественного Лица.
Оставивший божественный свет, переживает противное божественной сладости (прямо едему).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |