dionisiy1500 | Дата: Среда, 07.02.2024, 11:48 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
| Быт.1. Просвещение
Сотворение мира показывает нам, как правильно устроить себя. **
быт1:1 В начале сотвори Бог небо и землю. * Думаю, небо есть мнение о цели, которую мы хотим достичь. Земля есть мнение о том, какие мы есть. Начало есть принятие решения о движении к выбранной цели. **
быт1:2 Земля же бе невидима и неустроена, и тма верху бездны, и Дух Божий ношашеся верху воды. * Проблемы: Не видим, какие мы есть. Не устроены. Не знаем, чем следует руководствоваться. * Помощь: Божественный дух (Бог) руководит нами и помогает нам. * Вода, думаю, есть то, что может быть. **
быт1:3 И рече Бог: да будет свет. И бысть свет. быт1:4 И виде Бог свет, яко добро, и разлучи Бог между светом и между тмою. быт1:5 И нарече Бог свет день, а тму нарече нощь. И бысть вечер, и бысть утро, день един. * Все следует делать разумно, руководствуясь некоторым знанием (светом). Что есть свет, понятно из сравнения дня и ночи. Приобретается свет переживанием просвещения (и бысть вечер, и бысть утро, день един). Следует помнить, что всякое (день един) искушение (ночь) бывает ради просвещения (день). **
быт1:6 И рече Бог: да будет твердь посреде воды, и да будет разлучающи посреде воды и воды. И бысть тако. быт1:7 И сотвори Бог твердь, и разлучи Бог между водою, яже бе под твердию, и между водою, яже бе над твердию. быт1:8 И нарече Бог твердь небо. И виде Бог, яко добро. И бысть вечер, и бысть утро, день вторый. * Вторым просвещением должно быть познание законов жизни и их соблюдение. **
быт1:9 И рече Бог: да соберется вода, яже под небесем, в собрание едино, и да явится суша. И бысть тако. И собрася вода, яже под небесем, в собрания своя, и явися суша. быт1:10 И нарече Бог сушу землю, и собрания вод нарече моря. И виде Бог, яко добро. быт1:11 И рече Бог: да прорастит земля былие травное, сеющее семя по роду и по подобию, и древо плодовитое творящее плод, емуже семя его в нем, по роду на земли. И бысть тако. быт1:12 И изнесе земля былие травное, сеющее семя по роду и по подобию, и древо плодовитое творящее плод, емуже семя его в нем, по роду на земли. И виде Бог, яко добро. быт1:13 И бысть вечер, и бысть утро, день третий. * Третьим просвещением бывает познание того, что мы есть (суша) в образах нашей жизни (земля), и того, как мы живем. Целенаправленно (дерево плодовитое) или не целенаправленно (былие травное). **
быт1:14 И рече Бог: да будут светила на тверди небесней, освещати землю и разлучати между днем и между нощию: и да будут в знамения и во времена, и во дни и в лета, быт1:15 и да будут в просвещение на тверди небесней, яко светити по земли. И бысть тако. быт1:16 И сотвори Бог два светила великая: светило великое в начала дне, и светило меншее в начала нощи, и звезды: быт1:17 и положи я Бог на тверди небесней, яко светити на землю, быт1:18 и владети днем и нощию, и разлучати между светом и между тмою. И виде Бог, яко добро. быт1:19 И бысть вечер, и бысть утро, день четвертый. * Четвертое просвещение есть правильное пользование источниками света. Переживание божественных судеб (солнце), чтение Писания (луна) и отеческих книг (звезды). **
быт1:20 И рече Бог: да изведут воды гады душ живых, и птицы летающыя по земли, по тверди небесней. И бысть тако. быт1:21 И сотвори Бог киты великия, и всяку душу животных гадов, яже изведоша воды по родом их, и всяку птицу пернату по роду. И виде Бог, яко добра. быт1:22 И благослови я Бог, глаголя: раститеся и множитеся, и наполните воды, яже в морях, и птицы да умножатся на земли. быт1:23 И бысть вечер, и бысть утро, день пятый. * Пятое просвещение есть познание наших сердечных расположений (рыбы) и помышлений (птицы) о земном и небесном. **
быт1:24 И рече Бог: да изведет земля душу живу по роду, четвероногая и гады, и звери земли по роду. И бысть тако. быт1:25 И сотвори Бог звери земли по роду, и скоты по роду их, и вся гады земли по роду их. И виде Бог, яко добра. * Шестое просвещение есть познание дел, устроения человека и пищи. * Дела бывают добродетельны (четвероногая) или водятся чувствами (гады). Наши (скоты) или других людей (звери). **
быт1:26 И рече Бог: сотворим человека по образу нашему и по подобию, и да обладает рыбами морскими, и птицами небесными, (и зверми) и скотами, и всею землею, и всеми гады пресмыкающимися по земли. быт1:27 И сотвори Бог человека, по образу Божию сотвори его: мужа и жену сотвори их. быт1:28 И благослови их Бог, глаголя: раститеся и множитеся, и наполните землю, и господствуйте ею, и обладайте рыбами морскими, (и зверми) и птицами небесными, и всеми скотами, и всею землею, и всеми гадами пресмыкающимися по земли. * Человек сотворен владеть сердечными расположениями (рыбами морскими), помышлениями (птицами небесными), делами других (и зверьми) и своими (и скотами), всем происходящим (и всею землею) и всеми чувствами (и всеми гадами пресмыкающимися по земли). * В быт.1.28. предложен порядок обретения власти (рыбы, звери, птицы небесные, скоты, земля, чувства). * Человек сразу есть и муж и жена. Как муж, он определяет смыслы вещей, как жена, он усваивает их себе. **
быт1:29 И рече Бог: се, дах вам всякую траву семенную сеющую семя, еже есть верху земли всея: и всякое древо, еже имать в себе плод семене семеннаго, вам будет в снедь: быт1:30 и всем зверем земным, и всем птицам небесным, и всякому гаду пресмыкающемуся по земли, иже имать в себе душу живота, и всяку траву зелену в снедь. И бысть тако. быт1:31 И виде Бог вся, елика сотвори: и се добра зело. И бысть вечер, и бысть утро, день шестый. * Человек есть разумное существо, потому пищей для него назначена разумная жизнь (трава семенная или дерево плодовитое). Какую он ест, в той и возрастает. * «Трава зелена» думаю есть образ прилежания. К чему прилежим, то в нас и возрастает. В делах или помышлениях или чувствах. **
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |