dionisiy1500 | Дата: Суббота, 17.12.2022, 08:00 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| пс125:1 Внегда возвратити Господу плен сионь, быхом яко утешени. пс125:2 Тогда исполнишася радости уста наша, и язык наш веселия: тогда рекут во языцех: возвеличил есть Господь сотворити с ними. пс125:3 Возвеличил есть Господь сотворити с нами: быхом веселящеся. пс125:4 Возврати, Господи, пленение наше, яко потоки югом. пс125:5 Сеющии слезами, радостию пожнут. пс125:6 Ходящии хождаху и плакахуся, метающе семена своя: грядуще же приидут радостию, вземлюще рукояти своя.
*
В душе человека можно различать небесное (израиль = ум, видящий Бога) и земное (языки).
В искушении ум увлекается в земное (в плен).
Для христианина такое пленение скорбно, болезненно.
Напротив, возвращение из плена бывает утешительно (исполнишася радости уста наша, и язык наш веселия).
И пленение и возвращение из плена творит Бог.
Зачем?
Чтобы земное в человеке познало Бога и обратилось к Нему (тогда рекут во языцех: возвеличил есть Господь сотворити с ними).
Чтобы небесное в человеке утвердилось в уповании на Бога (возвеличил есть Господь сотворити с нами: быхом веселящеся).
Возвращение из плена бывает благовременно (югом), то есть, когда решит Бог.
Пленение и возвращение есть образ подвижничества.
Подвизаемся в том, чтобы сотворить заповеди. Семена — снопы (рукояти).
Неотступного подвижничества (ходящии хождаху и плакахуся, метающе семена своя).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |