dionisiy1500 | Дата: Четверг, 21.01.2021, 09:10 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2196
Статус: Offline
| мф5:20 глаголю бо вам, яко аще не избудет правда ваша паче книжник и фарисей, не внидете в Царствие небесное.
*
Книжники слышат божественные глаголы, но не творят их.
Фарисеи слышат божественные глаголы, но творят их только во внешнем.
Чтобы войти в Царство Небесное следует не только изучать божественные глаголы, как книжники, не только быть праведным во внешнем, как фарисеи, но и сотворить духовные плоды (правду) во внутреннем человеке.
**
мф5:21 Слышасте, яко речено бысть древним: не убиеши: иже (бо) аще убиет, повинен есть суду. мф5:22 Аз же глаголю вам, яко всяк гневаяйся на брата своего всуе повинен есть суду: иже бо аще речет брату своему: рака, повинен есть сонмищу: а иже речет: уроде, повинен есть геенне огненней.
*
Если Моисеев Закон запрещал убивать, то Новый Завет вовсе запрещает гневаться на брата, обижать его (речет брату своему: рака), сомневаться в его разумности (иже речет: уроде, повинен есть геенне огненней).
Тот, кто будет обижать брата, пусть приготовится к тому, что его обидят многие (повинен есть сонмищу).
Бог многомилостив, Его действия учитывают уровень разумности каждого человека. Если кто-то не верит в это, то показывает свое неразумие, которое будет для него источником вечных мучений (повинен есть геенне огненней).
**
мф5:23 Аще убо принесеши дар твой ко олтарю и ту помянеши, яко брат твой имать нечто на тя: мф5:24 остави ту дар твой пред олтарем и шед прежде смирися с братом твоим, и тогда пришед принеси дар твой.
*
«Бог гордым противится, смиренным же дает благодать»
*
Неверующим непонятно, как жить, если следует во всем смириться перед братом.
Они вечно воюют, отстаивая перед братом свою волю и показывая этим свое гордое устроение. Так поступающие не верят божественным словам: «мф7:12 Вся убо, елика аще хощете, да творят вам человецы, тако и вы творите им»
Сравните:
Если мы навязываем свою волю брату, то (по заповеди) мир (люди мира) навязывает свою волю нам.
Если мы смиряемся перед братом, то (по заповеди) мир смиряется перед нами.
**
мф5:25 Буди увещаваяся с соперником твоим скоро, дондеже еси на пути с ним, да не предаст тебе соперник судии, и судия тя предаст слузе, и в темницу ввержен будеши: мф5:26 аминь глаголю тебе: не изыдеши оттуду, дондеже воздаси последний кодрант.
*
Думаю, соперником здесь назван всякий источник чужой воли.
Следует смириться с ним, пока мы оба живы (на пути).
После смерти наши отношения будут на Суде преложены в непреложность (да не предаст тебе соперник судии).
Мы вечно будем должны сопернику без возможности исправления (и судия тя предаст слузе, и в темницу ввержен будеши: аминь глаголю тебе: не изыдеши оттуду, дондеже воздаси последний кодрант).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |