dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 12.07.2020, 07:51 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2196
Статус: Offline
| мф21:1 И егда приближишася во Иерусалим и приидоша в вифсфагию к горе елеонстей, тогда Иисус посла два ученика, мф21:2 глаголя има: идита в весь, яже прямо вама: и абие обрящета осля привязано, и жребя с ним: отрешивша приведита ми: мф21:3 и аще вама кто речет что, речета, яко Господь ею требует: абие же послет я. мф21:4 Сие же все бысть, да сбудется реченное пророком, глаголющим: мф21:5 рцыте дщери сионове: се, Царь твой грядет тебе кроток, и всед на осля и жребя, сына подяремнича.
*
Осел, думаю, есть образ человеческого естества, а молодой осел (жребя) есть образ человеческого естества до грехопадения (?).
Именно его Господь хочет ввести в Церковь (в иерусалим).
**
мф21:6 Шедша же ученика и сотворша, якоже повеле има Иисус, мф21:7 приведоста осля и жребя: и возложиша верху ею ризы своя, и вседе верху их. мф21:8 Множайшии же народи постилаху ризы своя по пути: друзии же резаху ветви от древ и постилаху по пути. мф21:9 Народи же предходящии (ему) и вследствующии зваху, глаголюще: осанна Сыну давидову: благословен грядый во имя Господне: осанна в вышних. мф21:10 И вшедшу ему во Иерусалим, потрясеся весь град, глаголя: кто есть сей? мф21:11 Народи же глаголаху: сей есть Иисус пророк, иже от назарета галилейска.
*
Господь не прямо управляет подвижником, но через учение апостолов (возложиша верху ею ризы своя, и вседе верху их).
Движение в видение мира (иерусалим) бывает не в собственных мнениях человека (земля), но в учениях (постилаху ризы своя по пути) и образах жизни (резаху ветви от древ и постилаху по пути) отцов.
Движение в иерусалим есть вечное движение в вечность. Когда мы движемся, в нас участвуют молитвой и прежде бывшие (предходящии) и будущие (вследствующии).
Иерусалим изменяется каждым, кто входит в него (потрясеся весь град). Изменяется в мнении о Христе Иисусе.
**
мф21:12 И вниде Иисус в церковь Божию и изгна вся продающыя и купующыя в церкви, и трапезы торжником испроверже и седалища продающих голуби, мф21:13 и глагола им: писано есть: храм мой храм молитвы наречется: вы же сотвористе и вертеп разбойником. мф21:14 И приступиша к нему хромии и слепии в церкви: и изцели их.
*
Есть люди, которые в Церкви не для того, чтобы приобрести божественное подобие, но ради приобретения чего-то другого (продающие и купующие). Господь изгнал таких. Телом они могут присутствовать, но духом нет.
Господь не только изгнал их, но и разрушил оправдания их торговли святым (трапезы торжником испроверже и седалища продающих голуби).
Церковь устроена для того, чтобы верующие молитвой приступали к Господу, и Тот исцелял их от грехов (хромии) и неведения (слепии).
**
мф21:15 Видевше же архиерее и книжницы чудеса, яже сотвори, и отроки зовущя в церкви и глаголющя: осанна Сыну давидову, негодоваша мф21:16 и реша ему: слышиши ли, что сии глаголют? Иисус же рече им: ей: несте ли чли николиже, яко из уст младенец и ссущих совершил еси хвалу? мф21:17 И оставль их, изыде вон из града в вифанию и водворися ту.
*
Бога хвалят не мудрые в себе, но те, кто как младенцы пьют словесное молоко.
Противопоставление вкушения: молоко — вода (иаиль = серна).
Господь оставляет мудрых и пребывает с теми, кто нудит Царство (вифания).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |