[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Размышления о Священном Писании » Евангелие от Матфея » Евангелие от Матфея. Главы. » Мф.9.
Мф.9.
dionisiy1500Дата: Четверг, 07.05.2020, 07:28 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
Мф.9.

мф9:1 И влез в корабль, прейде и прииде во свой град.
мф9:2 И се, принесоша ему разслаблена (жилами), на одре лежаща: и видев Иисус веру их, рече разслабленному: дерзай, чадо, отпущаются ти греси твои.
мф9:3 И се, нецыи от книжник реша в себе: сей хулит.
мф9:4 И видев Иисус помышления их, рече: вскую вы мыслите лукавая в сердцах своих?
мф9:5 что бо есть удобее рещи: отпущаются ти греси: или рещи: востани и ходи?
мф9:6 но да увесте, яко власть имать Сын Человеческий на земли отпущати грехи: тогда глагола разслабленному: востани, возми твой одр и иди в дом твой.
мф9:7 И востав, (взем одр свой,) иде в дом свой.
мф9:8 Видевше же народи чудишася и прославиша Бога, давшаго власть таковую человеком.

*


Расслабленный, думаю, есть образ человека, который не может соединить себя в целостность духовного согласия. 

Такой человек бывает вне божественного подобия (и вне божественной свободы). Влечется обстоятельствами жизни (лежит на одре).

Что следует соединить? 

Думаю, человеческое и божественное в человеке.

Грех разлучил нас с Богом. 

Воплотившийся Сын воссоединил нас с Богом в самом себе.

Если верим в это, то Господь оставляет нам наш грех, и мы обретаем желаемое единство.

Внешне обретенное единство является властью человека над обстоятельствами жизни (взем одр свой, и иде в дом свой).

**

мф9:9 И преходя Иисус оттуду, виде человека седяща на мытнице, матфеа глаголема: и глагола ему: по мне гряди. И востав по нем иде.
мф9:10 И бысть ему возлежащу в дому, и се, мнози мытари и грешницы пришедше возлежаху со Иисусом и со ученики его.
мф9:11 И видевше фарисее, глаголаху учеником его: почто с мытари и грешники учитель ваш яст и пиет?
мф9:12 Иисус же слышав рече им: не требуют здравии врача, но болящии:
мф9:13 шедше же научитеся, что есть: милости хощу, а не жертвы. не приидох бо призвати праведники, но грешники на покаяние.


*

Мытари собирают пошлину со всех, кто проходит, христиане могут извлекать пользу из всего того, что с ними происходит. 

Эта возможность есть дар Божий (матфей).

Не все приходят к Господу, но желающие приобрести полезное (мытари) или желающие избавиться от грехов (грешницы).

Господь пришел ради тех, кто хочет стать лучше.

*

Господь воплотился, чтобы спасти нас. 

Иными словами, Он нас помиловал.

Подобного Он хочет и от нас (милости хощу, а не жертвы).

По Его слову милостивые будут помилованы.

«Блажени милостивии, яко тии помилованы будут»

*

Впрочем, Господь спасает желающих спасения. Тех, кто считает себя грешником (не приидох бо призвати праведники, но грешники на покаяние).

**

мф9:14 Тогда приступиша к нему ученицы иоанновы, глаголюще: почто мы и фарисее постимся много, ученицы же твои не постятся?
мф9:15 И рече им Иисус: еда могут сынове брачнии плакати, елико время с ними есть жених? Приидут же дние, егда отимется от них жених, и тогда постятся.


*

Пост воспитывает в постящемся мужество и терпение.

Ученики Иоанна Крестителя постятся (противятся греху) ради добрых дел. 

Фарисеи постятся ради похвалы от людей.

Ученики Христа подвизаются ради радости общения с Ним.

Когда же лишатся общения, то плачут о лишении радости общения с Богом, лишая себя привычного утешения от общения с вещами мира (постятся).

**

мф9:16 Никтоже бо приставляет приставления плата небелена ризе ветсе: возмет бо кончину свою от ризы, и горша дира будет.

*

Душе, неочищенной евангельским учением (плат небелен), не следует поучаться учением Ветхого Завета (риза ветха), чтобы не повредить себе.

**

мф9:17 Ниже вливают вина нова в мехи ветхи: аще ли же ни, то просадятся меси, и вино пролиется, и меси погибнут: но вливают вино ново в мехи новы, и обое соблюдется.

*

Дух христианина не должен поучаться в буквальных образах Ветхого Завета, но в их евангельских смыслах.

**

мф9:18 Сия ему глаголющу к ним, се, князь некий пришед кланяшеся ему, глаголя, яко дщи моя ныне умре: но пришед возложи на ню руку твою, и оживет.
мф9:19 И востав Иисус по нем иде, и ученицы его.


*

мф9:20 И се, жена кровоточива дванадесяте лет, приступльши созади, прикоснуся воскрилию ризы его,
мф9:21 глаголаше бо в себе: аще токмо прикоснуся ризе его, спасена буду.
мф9:22 Иисус же обращься и видев ю, рече: дерзай, дщи, вера твоя спасе тя. И спасена бысть жена от часа того.


*

Воскрилия есть нити голубого цвета (сейчас белого) на одежде, увидев которые, следует вспомнить о Боге и о Его учении.

Если часто будем вспоминать Бога (умное поучение), то Тот исцелит нашу кровоточивость.

**

мф9:23 И пришед Иисус в дом княжь, и видев сопцы и народ молвящь,
мф9:24 глагола им: отидите, не умре бо девица, но спит. И ругахуся ему.
мф9:25 Егда же изгнан бысть народ, вшед ят ю за руку: и воста девица.
мф9:26 И изыде весть сия по всей земли той.


*

Рука есть образ делания.

Всякий образ жизни (дщи), пусть даже и целомудренный (девица), бывает мертв, если его не оживит Христос (вшед ят ю за руку).

Будем просить благословения на всякое наше дело.

**

мф9:27 И преходящу оттуду Иисусови, по нем идоста два слепца, зовуща и глаголюща: помилуй ны, (Иисусе) Сыне давидов.
мф9:28 Пришедшу же ему в дом, приступиста к нему слепца, и глагола има Иисус: веруета ли, яко могу сие сотворити? Глаголаста ему: ей, Господи.
мф9:29 Тогда прикоснуся очию их, глаголя: по вере ваю буди вама.
мф9:30 И отверзостася очи има: и запрети има Иисус, глаголя: блюдита, да никтоже увесть.
мф9:31 Она же изшедша прослависта его по всей земли той.


*

Господь может исцелить разумное око человека.

Дать ему способность видеть во Христе божественное и человеческое.

По вере человека.

**

мф9:32 Тема же исходящема, се, приведоша к нему человека нема беснуема.
мф9:33 И изгнану бесу, проглагола немый. И дивишася народи, глаголюще, яко николиже явися тако во израили.
мф9:34 Фарисее же глаголаху: о князи бесовстем изгонит бесы.


*

Пока в человеке бесы, он не может говорить Духом (бывает нем).

Когда же их изгонит Господь, то говорит.

Фарисеи не пекутся о духовной чистоте, потому во всем видят действия бесов.

**

мф9:35 И прохождаше Иисус грады вся и веси, учя на сонмищих их, и проповедая Евангелие Царствия, и целя всяк недуг и всяку язю в людех.
мф9:36 Видев же народы, милосердова о них, яко бяху смятени и отвержени, яко овцы не имущыя пастыря.
мф9:37 Тогда глагола учеником своим: жатва убо многа, делателей же мало:
мф9:38 молитеся убо Господину жатвы, яко да изведет делатели на жатву свою.


*

Бог печется о всяком человеке, приготовляя его к принятию евангелия.

Господь Иисус не может телесно всех готовых посетить, проповедуя Царство, исцеляя телесные мнения (недуги) и повреждения естества (язвы).

Учить необходимо многих (жатва), а вполне исполнивших заповеди (делателей мало), потому следет молить Бога, чтобы Он извел к нам тех, кто мог бы проповедовать Царство и имел силу исцелять духовные болезни.

Думаю речь идет, о будущих апостолах и священниках.

**


Богу нашему слава. Аминь.
 
Форум » Размышления о Священном Писании » Евангелие от Матфея » Евангелие от Матфея. Главы. » Мф.9.
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: