dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 19.04.2020, 10:27 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2196
Статус: Offline
| Быт.6.17-7.5. Чистота
Впервые чистота упоминается в Библии в повествовании о Ное и его сыновьях:
быт6:17 Аз же, се, наведу потоп, воду на землю, погубити всяку плоть, в нейже есть дух жизни под небесем: и елика суть на земли, скончаются. быт6:18 И поставлю завет мой с тобою: внидеши же в ковчег ты и сынове твои, и жена твоя и жены сынов твоих с тобою. быт6:19 И от всех скотов и от всех гад, и от всех зверей, и от всякия плоти, два два от всех введеши в ковчег, да питаеши с собою: мужеский пол и женский будут. быт6:20 От всех птиц пернатых по роду, и от всех скотов по роду, и от всех гадов ползающих по земли по роду их, два два от всех внидут к тебе, питатися с тобою, мужеский пол и женский. быт6:21 Ты же возми себе от всех брашен, яже имате ясти, и собереши к себе, и будут тебе и оным брашно. быт6:22 И сотвори ное вся елика заповеда ему Господь Бог, тако сотвори. быт7:1 И рече Господь Бог к ною: вниди ты и весь дом твой в ковчег, яко тя видех праведна предо мною в роде сем: быт7:2 от скотов же чистых введи к себе седмь седмь, мужеский пол и женский: от скотов же нечистых два два, мужеский пол и женский: быт7:3 и от птиц небесных чистых седмь седмь, мужеский пол и женский: и от всех птиц нечистых две две, мужеский пол и женский, препитати семя по всей земли: быт7:4 еще бо дний седмь, аз наведу дождь на землю четыредесять дний и четыредесять нощей: и потреблю всякое востание, еже сотворих, от лица всея земли. быт7:5 И сотвори ное вся, елика заповеда ему Господь Бог.
*
Ковчег есть образ Церкви.
Скоты, гады и звери, думаю, есть образы дел, а птицы пернатые есть образы слов.
Мужеский пол есть образ соответствующих им мнений, а женский пол есть образы жизни по этим мнениям.
Из всех дел выделены те, что принадлежат самому подвижнику (скоты), а из слов (птицы пернаты) — слова о небесном и божественном (птицы небесные).
Всякому пребывающему в Церкви предложено соблюдать особые правила о своих словах и делах.
Ему следует различать чистое и нечистое.
Нечистое оставлять в небытии (два два), а чистое использовать во всех измерениях просвещения (семь семь).
Как определить чистое и нечистое?
Чистое согласно с божественными законами, нечистое — противно.
Каждый человек может различать чистое и нечистое, и может делать эту способность совершенней.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |