dionisiy1500 | Дата: Вторник, 29.11.2016, 11:03 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| пс66:1 В конец, в песнех, псалом песни давиду. пс66:2 Боже, ущедри ны и благослови ны, просвети лице твое на ны и помилуй ны: пс66:3 Познати на земли путь твой, во всех языцех спасение твое. пс66:4 Да исповедятся тебе людие, Боже, да исповедятся тебе людие вси. пс66:5 Да возвеселятся и да возрадуются языцы: яко судиши людем правотою, и языки на земли наставиши. пс66:6 Да исповедятся тебе людие, Боже, да исповедятся тебе людие вси. пс66:7 Земля даде плод свой: благослови ны, Боже, Боже наш, пс66:8 благослови ны, Боже: и да убоятся его вси концы земли.
*
Думаю, речь идет о душе подвижника.
В человеке есть ум, видящий Бога (израиль) и другие умы (языки). Например, семья, культура, наука и прочее.
Божественное спасение устроено не только в израиле, но и во всех других областях (во всех языцех спасение твое).
Собственно Богу исповедуются только израильтяне (да исповедятся тебе людие, Боже).
Если знаем нечто о Боге, то должны явить это знание, исповедовать. Не только в том, что знаем (израиль), но и в благоразумном делании в тех областях, в которых участвуем (языки).
Так должно делать не только в чем-то, но во всяком знании о Боге ( да исповедятся тебе людие вси).
Таким деланием все области человеческих действий находят Бога (да возвеселятся и да возрадуются языцы).
А если кто-то действует неправедно, то Бог его научит (яко судиши людем правотою, и языки на земли наставиши).
Совершенство человека (плод) полагается том, чтобы любая вещь в нем боялась (была послушна) Бога (и да убоятся его вси концы земли).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |