dionisiy1500 | Дата: Среда, 18.01.2023, 06:52 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2195
Статус: Offline
| быт1:1 В начале сотвори Бог небо и землю. быт1:2 Земля же бе невидима и неустроена, и тма верху бездны, и Дух Божий ношашеся верху воды. быт1:3 И рече Бог: да будет свет. И бысть свет. быт1:4 И виде Бог свет, яко добро, и разлучи Бог между светом и между тмою. быт1:5 И нарече Бог свет день, а тму нарече нощь. И бысть вечер, и бысть утро, день един. быт1:6 И рече Бог: да будет твердь посреде воды, и да будет разлучающи посреде воды и воды. И бысть тако. быт1:7 И сотвори Бог твердь, и разлучи Бог между водою, яже бе под твердию, и между водою, яже бе над твердию. быт1:8 И нарече Бог твердь небо. И виде Бог, яко добро. И бысть вечер, и бысть утро, день вторый. быт1:9 И рече Бог: да соберется вода, яже под небесем, в собрание едино, и да явится суша. И бысть тако. И собрася вода, яже под небесем, в собрания своя, и явися суша. быт1:10 И нарече Бог сушу землю, и собрания вод нарече моря. И виде Бог, яко добро. быт1:11 И рече Бог: да прорастит земля былие травное, сеющее семя по роду и по подобию, и древо плодовитое творящее плод, емуже семя его в нем, по роду на земли. И бысть тако. быт1:12 И изнесе земля былие травное, сеющее семя по роду и по подобию, и древо плодовитое творящее плод, емуже семя его в нем, по роду на земли. И виде Бог, яко добро. быт1:13 И бысть вечер, и бысть утро, день третий.
*
Вода, думаю, есть образ полноты возможного.
Все вещи бывают (обретают бытие) только действием Бога (Дух Божий ношашеся верху воды).
Ношашеся = (сир.) согревал, оплодотворял.
*
Бог установил законы (да будет твердь посреде воды).
Законы разлучают возможное.
На то, что может быть (яже бе под твердию), и то, что не может быть (яже бе над твердию).
*
Бог разлучил то, что есть, от того, что может быть (да соберется вода, яже под небесем, в собрание едино, и да явится суша).
Первое Бог наименовал земля, а второе — моря.
*
Земля определяет два возможных образа жизни:
жизнь в хранении того, что есть (былие травное, сеющее семя по роду и по подобию),
и жизнь в целенаправленном изменении (и древо плодовитое творящее плод, емуже семя его в нем, по роду на земли).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |