dionisiy1500 | Дата: Пятница, 13.01.2023, 09:32 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2195
Статус: Offline
| быт17:1 Бысть же авраму лет девятьдесят девять: и * явися Господь авраму и рече ему: аз есмь Бог твой, благоугождай предо мною и буди непорочен: быт17:2 и положу завет мой между мною и между тобою: и умножу тя зело.
*
Число 99, думаю указывает на полноту в подлежащем чувствам и в умопостигаемом.
Имя аврам указывает на Бога, как Отца.
Если благоугождаем Богу и бываем непорочны в этом, то Бог полагает Завет между Ним и нами.
Завет есть односторонний договор.
**
быт17:3 И паде аврам на лицы своем, и рече ему Бог, глаголя:
*
Когда Бог умножит нас зело, то падаем.
**
быт17:4 и аз се, завет мой с тобою, и будеши отец множества языков: быт17:5 и не наречется ктому имя твое аврам, но будет имя твое авраам: яко отца многих языков положих тя: быт17:6 и возращу тя зело зело, и положу тя в народы, и царие из тебе изыдут:
*
Завет делает отцом многих языков.
Положение Завета отражается в изменении имени.
Было Аврам (отец высокий), стало Авраам (отец множества).
Народы, цари.
*
быт17:7 и поставлю завет мой между мною и между тобою, и между семенем твоим по тебе в роды их, в завет вечен, да буду тебе Бог и семени твоему по тебе:
*
Завет заключается не только с Авраамом, но со всеми подобными ему (семя).
Завет не имеет конца (вечен).
Смысл Завета в том, что Бог будет Богом Аврааму и семени его.
**
быт17:8 и дам тебе и семени твоему по тебе землю, в нейже обитаеши, всю землю ханааню во одержание вечное, и буду им Бог.
*
В наследие Аврааму и его семени Бог дает землю ханааню.
Землю покорности, подвластности и уничижения.
Некоторым покажется это «невкусным», но с такими Бог.
**
быт17:9 И рече Бог ко аврааму: ты же завет мой соблюдеши, ты и семя твое по тебе в роды их. быт17:10 И сей завет, егоже соблюдеши между мною и вами, и между семенем твоим по тебе в роды их: обрежется от вас всяк мужеск пол,
*
Завет с Богом следует хранить обрезанием.
Муж есть образ ума.
Предназначен для познания являющегося в жизни.
Если он видит буквальное (внешнее), то он не обрезан. Живет в образах внешнего.
Если видит смыслы буквального (внутреннее, сокровенное), то он обрезан.
Богопознание бывает именно во внутреннем.
Необрезанный не способен познавать божественное.
**
быт17:11 и обрежете плоть крайнюю вашу, и будет в знамение завета между мною и вами.
*
Телесное обрезание крайней плоти служит знамением Завета.
При всяком познании должно напоминать о том, как следует разумно смотреть.
Существенно необходимо иметь такой навык, а если его нет, то следует приобрести его некоторым упражнением.
Например, ежедневной молитвой: «Господи, устрой мое разумное око» или разумным чтением священных книг.
**
быт17:12 И младенец осми дний обрежется вам, всяк мужеский пол в родех ваших: и домочадец, и купленый от всякаго сына чуждаго, иже несть от семене твоего: обрезанием обрежется домочадец дому твоего и купленый.
*
Восьмой день указывает на воскресение и жизнь будущего века.
Обрезать следует всякое наше мнение (всяк мужеский пол в родех ваших).
И о нашем (домочадец), и о внешнем (и купленый от всякаго сына чуждаго).
**
быт17:13 И будет завет мой на плоти вашей в завет вечен.
*
Попечение об обрезанности никогда не следует оставлять (в Завет вечен).
**
быт17:14 Необрезаный же мужеский пол, иже не обрежет плоти крайния своея в день осмый, погубится душа та от рода своего: яко завет мой разори.
*
Если христианин не обрежет свой ум (разум, сердце), то погубит себя, как христианина.
**
быт17:15 И рече Бог аврааму: сара жена твоя не наречется имя ея сара, но сарра будет имя ей: быт17:16 благословлю же ю и дам тебе от нея чадо: и благословлю е, и будет в языки, и царие языков из него будут. быт17:17 И паде авраам на лице свое, и посмеяся, и рече в мысли своей, глаголя: еда столетному (мужу) родится сын? еда и сарра девятидесяти лет (сущи) родит? быт17:18 Рече же авраам к Богу: исмаил сей да живет пред тобою. быт17:19 Рече же Бог ко аврааму: воистинну, се, сарра жена твоя родит тебе сына, и наречеши имя ему исаак: и поставлю завет мой с ним в завет вечен, да буду ему в Бога и семени его по нем. быт17:20 О исмаиле же се послушах тебе: и се благослових его, и возращу его, и умножу его зело: дванадесять языки родит: и дам его в язык велий. быт17:21 Завет же мой поставлю со исааком, егоже родит тебе сарра, во время сие, в лето второе. быт17:22 Сконча же (Бог) глаголя к нему, и взыде Бог от авраама. быт17:23 И поя авраам имаила сына своего, и вся домочадцы своя и вся купленыя, и весь мужеск пол мужей, иже в дому авраамли, и обреза плоть крайнюю их во время дне того, якоже глагола ему Бог. быт17:24 Авраам же девятидесяти девяти лет бяше, егда обреза плоть крайнюю свою. быт17:25 Исмаил же сын его бяше лет трехнадесяти, егда обреза плоть крайнюю свою. быт17:26 Во время (же) дне онаго обрезася авраам и исмаил сын его, быт17:27 и вси мужие дому его, и домочадцы (его) и куплении от инородных языков, и обреза я.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |