dionisiy1500 | Дата: Четверг, 23.07.2020, 16:17 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| быт16:1 Сара же жена аврамля не раждаше ему: бяше же ей раба египтяныня, ейже имя агарь.
быт16:2 Рече же сара ко авраму: се, заключи мя Господь, еже не раждати: вниди убо к рабе моей, да чада сотворю от нея. Послуша же аврам гласа сарина.
быт16:3 И поимши сара жена аврамля агарь египтяныню рабу свою, по десяти летех вселения аврамля в земли ханаани, даде ю в жену авраму мужу своему.
быт16:4 И вниде ко агари, и зачат: и виде, яко во чреве имать, и укорена бысть госпожа (ея) пред нею.
быт16:5 И рече сара ко авраму: обида ми от тебе: аз дах рабу мою в недро твое: она же видевши, яко во чреве имать, укорена бых пред нею: суди Бог между мною и тобою.
быт16:6 Рече же аврам к саре: се, раба твоя в руку твоею: твори ей, якоже ти есть угодно. И озлоби ю сара: и отбеже от лица ея.
быт16:7 И обрете ю ангел Господень у источника воды в пустыни, у источника на пути сур.
быт16:8 И рече ей ангел Господень: агарь, рабо сарина, откуду идеши и камо грядеши? И рече: от лица сары госпожи моея аз бегу.
быт16:9 Рече же ей ангел Господень: возвратися к госпоже своей и покорися под руку ея.
быт16:10 И рече ей ангел Господень: умножая умножу семя твое, и не сочтется от множества.
быт16:11 И рече ей ангел Господень: се, ты во чреве имаши и родиши сына, и наречеши имя ему исмаил: яко услыша Господь смирение твое:
быт16:12 сей будет селный человек: руце его на всех, и руки всех на него, и пред лицем всея братии своея вселится.
быт16:13 И призва агарь имя Господа глаголющаго к ней: ты Бог призревый на мя: яко рече: ибо предо мною видех Явльшагося мне.
быт16:14 Сего ради прозва кладязь той: кладязь, идеже предо мною видех: се между кадисом и между варадом.
быт16:15 И роди агарь авраму сына, и нарече аврам имя сыну своему, егоже роди ему агарь, исмаил.
быт16:16 Аврам же бе лет осмидесяти шести, егда роди агарь авраму исмаила.
*
Сара (госпожа)
Агарь (египтянка)
Исмаил (которого Бог слышит; о котором молитвы родителей Бог слышит)
*
Человек, рождающийся разумно от Бога (аврам), может рождаться в движениях души и в телесных делах.
Образом первого, думаю, является сара, образом второго агарь.
Подобно тому, как на плодовом дереве сначала бывают листья и уже потом плоды, так и подвижник сначала подвизается в телесном и уже затем в движениях души.
Листья не главное в плодовом дереве, но необходимое.
Подобно, телесное делание необходимо для приобретения духовных плодов.
*
Подвижник может увлечься телесным деланием более необходимого, вплоть до того, что станет пренебрегать деланием души (укорена бысть госпожа (ея) пред нею).
Существенно необходимо вернуть телесное делание в повиновение интересам жизни души (и озлоби ю сара) (и отбеже) (возвратися к госпоже своей и покорися под руку ея).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |