[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » НОВЫЙ » Бытие 1 » Быт.4. Общее содержание спасения
Быт.4. Общее содержание спасения
dionisiy1500Дата: Среда, 10.06.2020, 05:29 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
Быт.4. Общее содержание спасения

быт4:25 Позна же адам еву жену свою: и заченши роди сына, и именова имя ему сиф, глаголющи: воскреси бо ми Бог семя другое, вместо авеля, егоже уби каин.
быт4:26 И сифу бысть сын: именова же имя ему енос: сей упова призывати имя Господа Бога.
быт5:1 Сия книга бытия человеча, в оньже день сотвори Бог адама, по образу Божию сотвори его,
быт5:2 мужа и жену сотвори их и благослови их: и нарече имя ему адам, в оньже день сотвори их.
быт5:3 Поживе же адам лет двесте тридесять и роди сына по виду своему и по образу своему, и нарече имя ему сиф.
быт5:4 Быша же дние адамовы, яже поживе, по еже родити ему сифа, лет седмь сот, и роди сыны и дщери.
быт5:5 И быша вси дние адамовы, яже поживе, лет девять сот и тридесять: и умре.
быт5:6 Поживе же сиф лет двесте пять и роди еноса.
быт5:7 И поживе сиф, по еже родити ему еноса, лет седмь сот и седмь, и роди сыны и дщери.
быт5:8 И быша вси дние сифовы лет девять сот и дванадесять: и умре.
быт5:9 И поживе енос лет сто девятьдесят и роди каинана.
быт5:10 И поживе енос, по еже родити ему каинана, лет седмь сот и пятьнадесять, и роди сыны и дщери.
быт5:11 И быша вси дние еносовы лет девять сот и пять: и умре.
быт5:12 И поживе каинан лет сто седмьдесят и роди малелеила.
быт5:13 И поживе каинан, по еже родити ему малелеила, лет седмь сот и четыредесять, и роди сыны и дщери.
быт5:14 И быша вси дние каинановы лет девять сот и десять: и умре.
быт5:15 И поживе малелеил лет сто шестьдесят пять и роди иареда.
быт5:16 И поживе малелеил, по еже родити ему иареда, лет седмь сот и тридесять, и роди сыны и дщери.
быт5:17 И быша вси дние малелеиловы лет осмь сот и девятьдесят пять: и умре.
быт5:18 И поживе иаред лет сто шестьдесят два и роди еноха.
быт5:19 И поживе иаред, по еже родити ему еноха, лет осмь сот, и роди сыны и дщери.
быт5:20 И быша вси дние иаредовы лет девять сот и шестьдесят два: и умре.
быт5:21 И поживе енох лет сто шестьдесят пять и роди мафусала.
быт5:22 Угоди же енох Богу, и поживе енох, по еже родити ему мафусала, лет двесте, и роди сыны и дщери.
быт5:23 И быша вси дние еноховы лет триста шестьдесят пять.
быт5:24 И угоди енох Богу, и не обреташеся, зане преложи его Бог.
быт5:25 И поживе мафусал лет сто осмьдесят седмь и роди ламеха.
быт5:26 И поживе мафусал, по еже родити ему ламеха, лет седмь сот осмьдесят два, и роди сыны и дщери.
быт5:27 И быша вси дние мафусаловы, яже поживе, лет девять сот и шестьдесят девять: и умре.
быт5:28 И поживе ламех лет сто осмьдесят осмь и роди сына,
быт5:29 и нарече имя ему ное, глаголя: сей упокоит нас от дел наших и от печали рук наших, и от земли, юже прокля Господь Бог.
быт5:30 И поживе ламех, по еже родити ему ноа, лет пять сот и шестьдесят пять, и роди сыны и дщери.
быт5:31 И быша вси дние ламеховы лет седмь сот и пятьдесят три: и умре.
быт5:32 И бе ное лет пяти сот, и роди сыны три, сима, хама, иафефа.


*

После грехопадения человек стали жить ради стяжания, то есть, его верно называть окаянным.

Бог не оставил человека в погибели, но показал путь восстановления из погибели в богопознание.

Показал в допотопном родословии.

Приведу сначала последовательность имен и их смыслов.

Сиф (положение, основание, воскресение)
Енос (человек)
Каинан (стяжание)
Малелеил (божественная слава)
Иаред (нисхождение)
Енох (посвященный)
Мафусал (муж Божий)
Ламех (сильный)
Ной (покой)

*

Хам (смуглый, загорелый)
Сим (имя)
Иафет (да распространит)

*

Если человек захочет спастись, то ему следует положит в себе новое основание, как бы воскреснуть для иной жизни (сиф).

Вновь стать человеком (енос), потому что в грехопадении он перестал им быть. Для этого он должен «упова призывати имя Господа Бога»

Для чего? 

Чтобы стяжать (каинан) божественную славу (малелеил).

Божественную славу в Воплощении Господа Иисуса (иаред).

Если освятим себя (енох) в Господе Иисусе, то будем преложены в божественную (вечную) жизнь.

Освящение предполагает особенное устроение души (мафусал) и навыков жизни в этом устроении (ламех).

Навык божественной жизни хранит нас от печали человеческих дел (ной).

Когда найдем себе покой от человеческих дел, то занимаемся богопознанием (хам, сим, иафет).

*

Мне кажется, что в приведенном тексте Писание вполне понятно показывает нам общее содержание спасения.

**


Богу нашему слава. Аминь.
 
Форум » НОВЫЙ » Бытие 1 » Быт.4. Общее содержание спасения
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: