dionisiy1500 | Дата: Суббота, 06.06.2020, 05:52 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| Быт.3.1-7. Помышления и грех
быт3:1 Змий же бе мудрейший всех зверей сущих на земли, ихже сотвори Господь Бог. И рече змий жене: что яко рече Бог: да не ясте от всякаго древа райскаго? быт3:2 И рече жена змию: от всякаго древа райскаго ясти будем: быт3:3 от плода же древа, еже есть посреде рая, рече Бог, да не ясте от него, ниже прикоснетеся ему, да не умрете. быт3:4 И рече змий жене: не смертию умрете: быт3:5 ведяше бо Бог, яко в оньже аще день снесте от него, отверзутся очи ваши, и будете яко бози, ведяще доброе и лукавое. быт3:6 И виде жена, яко добро древо в снедь и яко угодно очима видети и красно есть, еже разумети: и вземши от плода его яде, и даде мужу своему с собою, и ядоста. быт3:7 И отверзошася очи обема, и разумеша, яко нази беша: и сшиста листвие смоковное, и сотвориста себе препоясания.
*
Думаю, змий есть образ помышления, а вкушение от древа доброго и лукавого есть образ совершения греха.
За помышлением почти всегда стоит нечистый дух (бес), который предлагает нам совершить недоброе под видом добра.
Так жене предложили «не смертию умрете», «яко добро древо в снедь», «яко угодно очима видети» и «красно есть, еже разумети», и она согласилась преступить заповедь.
*
Событие в раю учит нас быть осторожными с помышлениями, чтобы не пострадать подобно праотцу.
*
А какой дух нечистый?
Чистое есть то, что (устроено) согласно Ветхому и Новому Заветам, и то, что приводит к Богу.
Соответственно нечистое есть все то, что устроено не так.
Слова змия учат противному божественным словам (не смертию умрете), потому такое помышление нечисто, и нечист дух, являющийся в нем.
*
Почему жена послушалась змия?
Думаю, она оказалась не обучена наблюдать за помышлениями и противиться им.
Всем ли следует учиться этому?
Всем рекомендуется ежедневно читать пятидесятый псалом, в котором говорится, думаю, именно об этом:
пс50:20 Ублажи, Господи, благоволением твоим сиона, и да созиждутся стены Иерусалимския: пс50:21 тогда благоволиши жертву правды, возношение и всесожегаемая: тогда возложат на олтарь твой телцы.
Кто не созиждет в себе стены, тот и не сможет принести жертву добродетели (правды).
*
Что изменилось в человеке?
В нем появилось самооправдание, сокрытие внутренней нечистоты внешней исправностью:
быт3:7 И отверзошася очи обема, и разумеша, яко нази беша: и сшиста листвие смоковное, и сотвориста себе препоясания.
Самооправдание (листья смоковные) порождает духовную бесплодность (Господь не нашел на смоковнице плода)
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |