dionisiy1500 | Дата: Вторник, 08.10.2019, 09:04 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| Быт.6.9-16. Образы устроения Церкви
быт6:9 Сия же бытия ноева: ное человек праведен совершен сый в роде своем, Богу угоди ное. быт6:10 Роди же ное три сыны, сима, хама, иафефа. быт6:11 Растлеся же земля пред Богом, и наполнися земля неправды. быт6:12 И виде Господь Бог землю, и бе растленна: яко растли всяка плоть путь свой на земли. быт6:13 И рече Господь Бог ною: время всякаго человека прииде пред мя, яко исполнися земля неправды от них: и се, аз погублю их и землю. быт6:14 Сотвори убо себе ковчег от древ (негниющих) четвероуголных: гнезда сотвориши в ковчезе, и посмолиши его внутрьуду и внеуду смолою. быт6:15 И тако сотвориши ковчег: трех сот лактей долгота ковчега, и пятидесяти лактей широта, и тридесяти лактей высота его. быт6:16 Собирая сводом сотвориши ковчег, и в лакоть свершиши его свыше: дверь же ковчега сотвориши от страны: обиталища двокровна и трекровна сотвориши в нем.
*
Чтобы спастись в нашествии искушений (потопе) человеку следует непременно пребывать в Церкви (ковчеге).
Ему следует иметь мнение о Церкви (сотвори себе ковчег) и жить в нем.
*
Церковь устроена из правил жизни (древ) святых, образовавших себя согласно четырем евангелиям (четвероугольных).
Церковь имеет обители (гнезда сотвориши в ковчезе). Например, монашество или священство.
Все в Церкви соединено союзом добродетели или божественного подобия (посмолиши его внутрьуду и внеуду смолою). И внутреннее и внешнее.
*
Ковчег имеет три измерения, Церковь имеет делание (долгота), предел (широта) и цель (высота).
Всякому участнику Церкви следует упражняться в познании Бога в Троице (300 = 100 + 100 +100), быть совершенным в подлежащем чувствам (50 = 10 * 5) и иметь целью совершенное познание Отца, Сына и Духа (30 = 10 * 3). По подобию Троицы (собирая сводом сотвориши ковчег, и в лакоть свершиши его свыше).
Следует предусмотреть вход в Церковь для желающих (дверь же ковчега сотвориши от страны).
Обители Церкви могут быть подвижническими и созерцательными (обиталища двокровна и трекровна сотвориши в нем).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |