dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 06.10.2019, 09:38 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| Быт.6.1-8. Причина потопа
быт6:1 И бысть егда начаша человецы мнози бывати на земли, и дщери родишася им: быт6:2 видевше же сынове Божии дщери человечи, яко добры суть, пояша себе жены от всех, яже избраша. быт6:3 И рече Господь Бог: не имать Дух мой пребывати в человецех сих во век, зане суть плоть: будут же дние их лет сто двадесять. быт6:4 Исполини же бяху на земли во дни оны: и потом, егда вхождаху сынове Божии к дщерем человеческим, и раждаху себе: тии бяху исполини, иже от века, человецы именитии. быт6:5 Видев же Господь Бог, яко умножишася злобы человеков на земли: и всяк помышляет в сердцы своем прилежно на злая во вся дни: быт6:6 и помысли Бог, яко сотвори человека на земли, и размысли. быт6:7 и рече Бог: потреблю человека, егоже сотворих, от лица земли, от человека даже до скота, и от гад даже до птиц небесных: зане размыслих, яко сотворих я. быт6:8 Ное же обрете благодать пред Господем Богом.
*
Человек может быть рожден от Бога (крещен) или нет.
Первых называют сынами Божиими, а вторых — сынами человеческими.
Если они такие на деле, то имеют и соответствующую жизнь.
Первые упражняются в божественном, вторые — в человеческом.
*
Людьми (сынами человеческими) придуманы занятия (дщери), кажущиеся добрыми, и которые могут соблазнить к занятию ими и сынов Божиих.
Занятия эти только кажутся добрыми, на деле же занятие ими повреждает (растлевает) словесное естество человека и он оказывается негоден к обожению (не имать Дух мой пребывати в человецех сих во век, зане суть плоть).
*
Для отделения поврежденных от неповрежденных (ной, сим, хам, иафет) устроена область искушений (потоп) и место спасения — Церковь (ковчег).
Как историческое событие потоп был в свое время, а как бытие переживается каждым человеком.
В результате достойные бывают спасены.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |