dionisiy1500 | Дата: Понедельник, 26.09.2016, 08:53 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2196
Статус: Offline
| ин1:35 Во утрий (же) паки стояше иоанн, и от ученик его два. ин1:36 И узрев Иисуса грядуща, глагола: се, агнец Божий. ин1:37 И слышаста его оба ученика глаголющаго, и по Иисусе идоста. ин1:38 Обращься же Иисус и видев я по себе идуща, глагола има: чесо ищета? Она же реста ему: равви, еже глаголется сказаемо учителю, где живеши? ин1:39 (И) глагола има: приидита и видита. Приидоста и видеста, где живяше, и у него пребыста день той. Бе же час яко десятый. ин1:40 Бе (же) андрей, брат симона петра, един от обою слышавшею от иоанна и по нем шедшею. ин1:41 Обрете сей прежде брата своего симона и глагола ему: обретохом мессию, еже есть сказаемо Христос. ин1:42 И приведе его ко Иисусови. Воззрев же нань Иисус рече: ты еси симон сын ионин: ты наречешися кифа, еже сказается петр.
*
Благодать покаяния (иоанн) указывает на Иисуса, как на образец безгрешности (се, агнец Божий).
Человек, желающий безгрешности в теле и в душе (оба ученика), идет вслед Иисуса, имея в виду узнать необходимый образ жизни ( равви, ... где живеши).
Господь указывает нужное упражнение (приидита и видита). То есть, если идти вслед Господа по его слову, то увидишь (уразумеешь).
Когда узнаем в чем Господь, то пребудем в этом столько, сколько сможем (до десятого часа).
Совершенство жизни (андрей = муж Божий) даст нам силу понимать божественное (симон = услышание) не силой человеческого разума, но благодатью Духа (сын ионин, иона = голубь).
Следует научиться твердо (петр) пребывать в этом понимании.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |