dionisiy1500 | Дата: Суббота, 13.01.2024, 05:59 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2196
Статус: Offline
| лк.2.22-40. Сретение
лк2:22 И егда исполнишася дние очищения ею, по закону моисеову, вознесоста его во Иерусалим, поставити его пред Господем, лк2:23 якоже есть писано в законе Господни: яко всяк младенец мужеска полу, разверзая ложесна, свято Господеви наречется: лк2:24 и еже дати жертву, по реченному в законе Господни, два горличища или два птенца голубина.
*
«Израиль» есть достояние Бога в человеке.
Состоит он из множества мнений (мужской пол) и деланий (женский пол).
Всякое первое движение мысли (первенца) следует освятить (принести в жертву) Богу.
Или искупить его пятью сиклями.
Приносят его родители (иосиф и мария): мнение о Сыне Божьем в себе (иосиф) и возвышенная жизнь (мария).
**
лк2:25 И се, бе человек во Иерусалиме, емуже имя симеон. И человек сей праведен и благочестив, чая утехи израилевы: и Дух бе свят в нем. лк2:26 И бе ему обещано Духом святым, не видети смерти, прежде даже не видит Христа Господня. лк2:27 И прииде Духом в церковь. И егда введоста родителя отроча Иисуса, сотворити има по обычаю законному о нем, лк2:28 и той приемь его на руку своею, и благослови Бога, и рече: лк2:29 ныне отпущаеши раба твоего, Владыко, по глаголу твоему, с миром: лк2:30 яко видесте очи мои спасение твое, лк2:31 еже еси уготовал пред лицем всех людий: лк2:32 свет во откровение языком, и славу людий твоих израиля. лк2:33 И бе иосиф и Мати его чудящася о глаголемых о нем. лк2:34 И благослови я симеон, и рече к Марии Матери его: се, лежит сей на падение и на востание многим во израили, и в знамение пререкаемо: лк2:35 и тебе же самой душу пройдет оружие: яко да открыются от многих сердец помышления.
*
Почему в Церковь?
Думаю, ради присутствия в ней Духа, который позволяет видеть божественные вещи и жить божественной жизнью.
*
Симеон есть образ познания Бога непосредственно в жизни (и той приемь его на руку своею).
Познания в разумных образах чувственного (и благослови Бога). Словом и делом.
*
Видит Его «знамением пререкаемым», для разных людей и для разных мнений (се, лежит сей на падение и на востание многим во израили, и в знамение пререкаемо).
Не только в простых, но и в самых возвышенных (и тебе же самой душу пройдет оружие).
Бывает это ради познания истины (яко да открыются от многих сердец помышления).
**
лк2:36 И бе анна пророчица, дщи фануилева, от колена асирова: сия заматоревши во днех мнозех, живши с мужем седмь лет от девства своего: лк2:37 и та вдова яко лет осмьдесят и четыре, яже не отхождаше от церкве, постом и молитвами служащи день и нощь. лк2:38 И та в той час приставши исповедашеся Господеви и глаголаше о нем всем чающым избавления во Иерусалиме.
*
Анна, думаю, есть образ познания Бога в пророческих книгах.
От моисея (живши с мужем седмь лет от девства своего) до всех воскресших в евангельских истинах (и та вдова яко лет осмьдесят и четыре).
Пророческие книги служат Церкви указанием праведного.
Последующие их указаниям уклоняются от неправедного и праведным приближаются к Богу (постом и молитвами служащи день и нощь).
И в искушении и в просвещении (служащи день и нощь).
**
лк2:39 И яко скончашася вся по закону Господню, возвратишася в галилею, во град свой назарет. лк2:40 Отроча же растяше и крепляшеся духом, исполняяся премудрости: и благодать Божия бе на нем.
*
Христианину прилично жить в соблюдении большей чистоты (во град свой назарет).
В том, чтобы возрастать в божественном (растяше), в очищении от лукавого (и крепляшеся духом), в совершении своего делания (исполняяся премудрости) действием божественной благодати (и благодать Божия бе на нем).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |