dionisiy1500 | Дата: Вторник, 28.11.2023, 03:27 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
| мк.14.66-72. Обличение в грехе
мк14:66 И сущу петрови во дворе низу, прииде едина от рабынь архиереовых, мк14:67 и видевши петра греющася, воззревши на него, глагола: и ты с назарянином Иисусом был еси. мк14:68 Он же отвержеся, глаголя: не вем, ниже знаю, что ты глаголеши. И изыде вон на преддворие: и алектор возгласи. мк14:69 И рабыня видевши его паки, начат глаголати предстоящым, яко сей от них есть. мк14:70 Он же паки отметашеся. И помале паки предстоящии глаголаху петрови: воистинну от них еси: ибо галилеанин еси, и беседа твоя подобится. мк14:71 Он же нача ротитися и клятися, яко не вем Человека сего, егоже вы глаголете. мк14:72 И второе алектор возгласи. И помяну петр глаголгол, егоже рече ему Иисус, яко прежде даже петель не возгласит двакраты, отвержешися мене трикраты. И начен плакашеся.
*
Петр, рабыня, предстоящие.
Обличение: рабыня — рабыня в слух предстоящих — предстоящие.
Сначала (1) у костра, затем (2,3) в преддвории.
*
Когда отлучимся Христа, то можем согреваться теплом Таинств (и видевши петра греющася).
*
Человек не сразу видит свой грех.
Отрицает обличение и от одного, и в присутствии свидетелей, и от всех присутствующих.
В сознание греха его приводит явление и сила божественного пророчества (яко прежде даже петель не возгласит двакраты, отвержешися мене трикраты).
Когда сознаем свой грех, изгладим его из памяти многим покаянием и исповеданием (и начен плакашеся).
*
Думаю, полезно:
изучать божественные слова, сила (смысл) которых ведет нас к покаянию и исповеданию,
не отлучаться от Таинств Церкви,
прилежать трезвению.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |