[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » НОВЫЙ » Евангелие от Марка » * мк.14.12-31. Причастие
* мк.14.12-31. Причастие
dionisiy1500Дата: Суббота, 25.11.2023, 04:44 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
мк.14.12-31. Причастие

мк14:12 И в первый день опреснок, егда пасху жряху, глаголаша ему ученицы его: где хощеши, шедше уготоваем, да яси пасху?
мк14:13 И посла два от ученик своих и глагола има: идита во град: и срящет вас человек в скудельнице воду нося: по нем идита,
мк14:14 и идеже аще внидет, рцыта господину дому, яко учитель глаголет: где есть виталница, идеже пасху со ученики моими снем?
мк14:15 и той вама покажет горницу велию, постлану, готову: ту уготовайта нам.
мк14:16 И изыдоста ученика его, и приидоста во град, и обретоста, якоже рече има: и уготоваста пасху.


*

Пасха, думаю, есть образ освобождения от египетского рабства.

Всем христианам следует непременно освободиться.

Не только освободиться от телесного рабства, но и войти в духовную жизнь.

*

Приготовляется освобождение деланием должного и божественной благодатью (посла два от ученик своих (петр и иоанн).

*

Где (или в ком) совершается Таинство?

В тех, кто, будучи в теле, напаяется действиями духа (срящет вас человек в скудельнице воду нося).

Во всем множестве так живущих в Церкви (в доме).

Господин дома (Церкви), думаю, есть Святый Дух.

Горница же есть богослужение, украшенное священными образами (постланную).

**

мк14:17 И вечеру бывшу прииде со обеманадесяте.
мк14:18 И возлежащым им и ядущым, рече Иисус: аминь глаголю вам, яко един от вас предаст мя, ядый со мною.
мк14:19 Они же начаша скорбети и глаголати ему един по единому: еда аз? И другий: еда аз?
мк14:20 Он же отвещав рече им: един от обоюнадесяте, омочивый со мною в солило.
мк14:21 Сын убо Человеческий идет, якоже есть писано о нем: горе же человеку тому, имже Сын Человеческий предастся: добрее было бы ему, аще не бы родился человек той.
мк14:22 И ядущым им, приемь Иисус хлеб, (и) благословив, преломи и даде им, и рече: приимите, ядите: сие есть тело мое.
мк14:23 И приим чашу, хвалу воздав, даде им: и пиша от нея вси.
мк14:24 И рече им: сия есть кровь моя новаго завета, за многи изливаема:
мк14:25 аминь глаголю вам, яко ктому не имам пити от плода лознаго до дне того, егда е пию ново во Царствии Божии.
мк14:26 И воспевше изыдоша в гору елеонскую.


*

Богослужение начинается вечером, так как определяет будущее искушение.

Искушение бывает в одном из направлений, определяемых избранными учениками (един от обоюнадесяте, омочивый со мною в солило).

В том, которое необходимо для участника.

Конкретно согрешил иуда, но мог быть и другой ученик.

Смысл искушения в разумном (благослови) приобретении полноты божественных благ в Господе Иисусе (Тело) и в соединении с Ним (Кровь).

Каждый приобретает в соответствии со своим достоинством (преломи).

Соединение с Богом бывает в хвалении Сущего (приим чашу, хвалу воздав, даде им: и пиша от нея вси). Делом, словом, помышлением, расположением.

**

мк14:24 И рече им: сия есть кровь моя новаго завета, за многи изливаема:
мк14:25 аминь глаголю вам, яко ктому не имам пити от плода лознаго до дне того, егда е пию ново во Царствии Божии.


*

Почему «не имам пити»?

Не будет пить телесное, но будет пить духовное (новое).

Второе будет после устроения Царства.

**

мк14:26 И воспевше изыдоша в гору елеонскую.

*

Воспевание, думаю, есть благоразумное делание божественного.

Им восходят в мир духа (в гору елеонскую).

**

мк14:27 И глагола им Иисус, яко вси соблазнитеся о мне в нощь сию: писано бо есть: поражу пастыря, и разыдутся овцы.
мк14:28 Но потом, егда воскресну, варяю вы в галилеи.
мк14:29 Петр же рече ему: аще и вси соблазнятся, но не аз.
мк14:30 И глагола ему Иисус: аминь глаголю тебе, яко ты днесь в нощь сию, прежде даже вторицею петель не возгласит, трикраты отвержешися мене.
мк14:31 Он же множае глаголаше паче: аще (же) ми есть с тобою и умрети, не отвергуся тебе. Такожде и вси глаголаху.


*

После причастия всегда бывает искушение (яко вси соблазнитеся о мне в нощь сию).

Искушение в разлучении от Бога (поражу пастыря, и разыдутся овцы).

Бывает со всеми (яко вси).

Бывает для познания каждым своей неустроенности (соблазнитеся о мне).

Возвратиться к Богу бывает возможно упражнением в сущностном приобретении израильских имен (потом, егда воскресну, варяю вы в галилеи).

*

Даже самые продвинутые (петр) бывают искушены не менее трех раз (аминь глаголю тебе, яко ты днесь в нощь сию, прежде даже вторицею петель не возгласит, трикраты отвержешися мене).

**


Богу нашему слава. Аминь.
 
Форум » НОВЫЙ » Евангелие от Марка » * мк.14.12-31. Причастие
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: