dionisiy1500 | Дата: Суббота, 25.11.2023, 04:44 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
| мк.14.12-31. Причастие
мк14:12 И в первый день опреснок, егда пасху жряху, глаголаша ему ученицы его: где хощеши, шедше уготоваем, да яси пасху? мк14:13 И посла два от ученик своих и глагола има: идита во град: и срящет вас человек в скудельнице воду нося: по нем идита, мк14:14 и идеже аще внидет, рцыта господину дому, яко учитель глаголет: где есть виталница, идеже пасху со ученики моими снем? мк14:15 и той вама покажет горницу велию, постлану, готову: ту уготовайта нам. мк14:16 И изыдоста ученика его, и приидоста во град, и обретоста, якоже рече има: и уготоваста пасху.
*
Пасха, думаю, есть образ освобождения от египетского рабства.
Всем христианам следует непременно освободиться.
Не только освободиться от телесного рабства, но и войти в духовную жизнь.
*
Приготовляется освобождение деланием должного и божественной благодатью (посла два от ученик своих (петр и иоанн).
*
Где (или в ком) совершается Таинство?
В тех, кто, будучи в теле, напаяется действиями духа (срящет вас человек в скудельнице воду нося).
Во всем множестве так живущих в Церкви (в доме).
Господин дома (Церкви), думаю, есть Святый Дух.
Горница же есть богослужение, украшенное священными образами (постланную).
**
мк14:17 И вечеру бывшу прииде со обеманадесяте. мк14:18 И возлежащым им и ядущым, рече Иисус: аминь глаголю вам, яко един от вас предаст мя, ядый со мною. мк14:19 Они же начаша скорбети и глаголати ему един по единому: еда аз? И другий: еда аз? мк14:20 Он же отвещав рече им: един от обоюнадесяте, омочивый со мною в солило. мк14:21 Сын убо Человеческий идет, якоже есть писано о нем: горе же человеку тому, имже Сын Человеческий предастся: добрее было бы ему, аще не бы родился человек той. мк14:22 И ядущым им, приемь Иисус хлеб, (и) благословив, преломи и даде им, и рече: приимите, ядите: сие есть тело мое. мк14:23 И приим чашу, хвалу воздав, даде им: и пиша от нея вси. мк14:24 И рече им: сия есть кровь моя новаго завета, за многи изливаема: мк14:25 аминь глаголю вам, яко ктому не имам пити от плода лознаго до дне того, егда е пию ново во Царствии Божии. мк14:26 И воспевше изыдоша в гору елеонскую.
*
Богослужение начинается вечером, так как определяет будущее искушение.
Искушение бывает в одном из направлений, определяемых избранными учениками (един от обоюнадесяте, омочивый со мною в солило).
В том, которое необходимо для участника.
Конкретно согрешил иуда, но мог быть и другой ученик.
Смысл искушения в разумном (благослови) приобретении полноты божественных благ в Господе Иисусе (Тело) и в соединении с Ним (Кровь).
Каждый приобретает в соответствии со своим достоинством (преломи).
Соединение с Богом бывает в хвалении Сущего (приим чашу, хвалу воздав, даде им: и пиша от нея вси). Делом, словом, помышлением, расположением.
**
мк14:24 И рече им: сия есть кровь моя новаго завета, за многи изливаема: мк14:25 аминь глаголю вам, яко ктому не имам пити от плода лознаго до дне того, егда е пию ново во Царствии Божии.
*
Почему «не имам пити»?
Не будет пить телесное, но будет пить духовное (новое).
Второе будет после устроения Царства.
**
мк14:26 И воспевше изыдоша в гору елеонскую.
*
Воспевание, думаю, есть благоразумное делание божественного.
Им восходят в мир духа (в гору елеонскую).
**
мк14:27 И глагола им Иисус, яко вси соблазнитеся о мне в нощь сию: писано бо есть: поражу пастыря, и разыдутся овцы. мк14:28 Но потом, егда воскресну, варяю вы в галилеи. мк14:29 Петр же рече ему: аще и вси соблазнятся, но не аз. мк14:30 И глагола ему Иисус: аминь глаголю тебе, яко ты днесь в нощь сию, прежде даже вторицею петель не возгласит, трикраты отвержешися мене. мк14:31 Он же множае глаголаше паче: аще (же) ми есть с тобою и умрети, не отвергуся тебе. Такожде и вси глаголаху.
*
После причастия всегда бывает искушение (яко вси соблазнитеся о мне в нощь сию).
Искушение в разлучении от Бога (поражу пастыря, и разыдутся овцы).
Бывает со всеми (яко вси).
Бывает для познания каждым своей неустроенности (соблазнитеся о мне).
Возвратиться к Богу бывает возможно упражнением в сущностном приобретении израильских имен (потом, егда воскресну, варяю вы в галилеи).
*
Даже самые продвинутые (петр) бывают искушены не менее трех раз (аминь глаголю тебе, яко ты днесь в нощь сию, прежде даже вторицею петель не возгласит, трикраты отвержешися мене).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |