dionisiy1500 | Дата: Суббота, 21.10.2023, 08:07 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Online
| мк.11.1-10. Мир с Богом
мк11:1 И егда приближися во Иерусалим, в вифсфагию и вифанию, к горе елеонстей, посла два от ученик своих мк11:2 и глагола има: идита в весь, яже есть прямо вама: и абие входяща в ню, обрящета жребя привязано, на неже никтоже от человек вседе: отрешша е, приведита: мк11:3 и аще кто вама речет: что творита сие? рцыта, яко Господь требует е: и абие послет е семо. мк11:4 Идоста же, и обретоста жребя привязано при дверех вне на распутии, и отрешиста е. мк11:5 И нецыи от стоящих ту глаголаху има: что деета отрешающа жребя? мк11:6 Она же реста им, якоже заповеда има Иисус: и оставиша я. мк11:7 И приведоста жребя ко Иисусови: и возложиша на не ризы своя, и вседе на не. мк11:8 Мнози же ризы своя постлаша по пути: друзии же ваиа резаху от древия и постилаху по пути. мк11:9 И предходящии и вслед грядущии вопияху, глаголюще: осанна, благословен грядый во имя Господне, мк11:10 благословено грядущее Царство во имя Господа отца нашего давида: осанна в вышних.
**
мк11:1 И егда приближися во Иерусалим, в вифсфагию и вифанию, к горе елеонстей, посла два от ученик своих
*
Иерусалим (основание, обладание; или жилище мира). Образ мира с Богом.
Вифсфагия (место фиг или смокв). Образ жизни в Законе.
Вифания (дом фиников или угнетения, бедствия). Образ жизни в благодати.
*
Человек своими силами бывает бесплоден в божественном (вифсфагия и вифания), не имеет мира с Богом и людьми (иерусалим).
Чтобы ввести подвижника в Божественную жизнь (иерусалим) Господь посылает двух от ученик своих.
Может быть это петр и иоанн (или, как думают некоторые, петр и павел). Делание должного и божия благодать.
**
мк11:2 и глагола има: идита в весь, яже есть прямо вама: и абие входяща в ню, обрящета жребя привязано, на неже никтоже от человек вседе: отрешша е, приведита: мк11:3 и аще кто вама речет: что творита сие? рцыта, яко Господь требует е: и абие послет е семо. мк11:4 Идоста же, и обретоста жребя привязано при дверех вне на распутии, и отрешиста е. мк11:5 И нецыи от стоящих ту глаголаху има: что деета отрешающа жребя? мк11:6 Она же реста им, якоже заповеда има Иисус: и оставиша я.
*
Куда посылает?
И в дом Закона и в дом Благодати (идита в весь, яже есть прямо вама).
К кому?
Посылает к желающему слушать (в весь).
К тому, который привязан к устроению «дома»
К тому, который надеется на свое подвижничество, а не на упование на Бога (на неже никтоже от человек вседе). «Енос»
Для чего посылает?
Чтобы отвязать его проповедью от дел Закона и привести его верой к Господу Иисусу (отрешша е, приведита).
Никто не сможет противиться проповеди, так как она сопровождается божественной силой (и аще кто вама речет: что творита сие? рцыта, яко Господь требует е: и абие послет е семо).
**
мк11:6 Она же реста им, якоже заповеда има Иисус: и оставиша я. мк11:7 И приведоста жребя ко Иисусови: и возложиша на не ризы своя, и вседе на не. мк11:8 Мнози же ризы своя постлаша по пути: друзии же ваиа резаху от древия и постилаху по пути.
*
Подвижника (жребя) приводит в мир с Богом (иерусалим) Господь Иисус (вседе на не).
Не непосредственно, но учением учеников о Нем (и возложиша на не ризы своя).
Приводит учением святых отцов (мнози же ризы своя постлаша по пути) и образами их подвижничества (друзии же ваиа резаху от древия и постилаху по пути). Учителей и подвижников.
**
мк11:9 И предходящии и вслед грядущии вопияху, глаголюще: осанна, благословен грядый во имя Господне, мк11:10 благословено грядущее Царство во имя Господа отца нашего давида: осанна в вышних.
*
Спасение бывает верой в Господа Иисуса Христа, познаваемого в Его именах (благословен грядый во имя Господне), и действием Бога Отца (благословено грядущее Царство во имя Господа отца нашего давида).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |