dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 01.10.2023, 07:58 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| мк.10.1-12. Муж и жена
мк10:1 И оттуду востав прейде в пределы иудейския, об он пол иордана. И снидошася паки народи к нему: и яко обычай име, паки учаше их. мк10:2 И приступльше фарисее вопросиша его: аще достоит мужу жену пустити? искушающе его. мк10:3 Он же отвещав рече им: что вам заповеда моисей? мк10:4 Они же реша: моисей повеле книгу распустную написати, и пустити. мк10:5 И отвещав Иисус рече им: по жестосердию вашему написа вам заповедь сию: мк10:6 от начала же создания, мужа и жену сотворил я есть Бог: мк10:7 сего ради оставит человек отца своего и матерь мк10:8 и прилепится к жене своей, и будета оба в плоть едину: темже уже неста два, но плоть едина: мк10:9 еже убо Бог сочета, человек да не разлучает. мк10:10 И в дому паки ученицы его о сем вопросиша его. мк10:11 И глагола им: иже аще пустит жену свою и оженится иною, прелюбы творит на ню: мк10:12 и аще жена пустит мужа и посягнет за иного, прелюбы творит.
*
Куда прииде?
В устроение души, в отношения ума и сердца (мужа и жены), «об он пол иордана»
В то, как является (исповедуется) душа в телесном (в пределы иудейские).
*
Фарисеи спрашивают о телесном, Господь отвечает об устроении души.
Устроение души является в отношениях мужа и жены.
Уму и сердцу следует быть в «плоть едину»
Бог определил закон отношений мужа и жены: «К мужу обращение твое, и той тобою обладати будет»
Обращение (прибежище, греч).
То есть, жена есть помощник мужа, а тот должен управлять ее устроением.
*
Не все внимают устроению своей души.
Такие (внимающие) могут увидеть себя (плоть от плоти и кость от кости моей) в своем супруге (муж в жене, а жена в муже).
Бог так обличает человека.
Не внимающий обличению, прелюбодействует (уклоняется) от божественного обличения.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |