dionisiy1500 | Дата: Суббота, 10.06.2023, 08:07 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| мк5:1 И приидоша на он пол моря, во страну гадаринскую. мк5:2 И излезшу ему из корабля, абие срете его от гробов человек в дусе нечисте, мк5:3 иже жилище имяше во гробех, и ни веригами никтоже можаше его связати: мк5:4 зане ему многажды путы и ужы (железны) связану сущу, и растерзатися от него ужем (железным) и путом сокрушатися: и никтоже можаше его умучити: мк5:5 и выну нощь и день во гробех и в горах бе, вопия и толкийся камением. мк5:6 Узрев же Иисуса издалеча, тече и поклонися ему, мк5:7 и возопив гласом велиим, рече: что мне и тебе, Иисусе, Сыне Бога вышняго? заклинаю тя Богом, не мучи мене. мк5:8 глаголаше бо ему: изыди, душе нечистый, от человека. мк5:9 И вопрошаше его: что ти есть имя? И отвеща глаголя: легеон имя мне, яко мнози есмы. мк5:10 И молиша его много, да не послет их вне страны. мк5:11 Бе же ту при горе стадо свиное велие пасомо. мк5:12 И молиша его вси беси, глаголюще: посли ны во свиния, да в ня внидем. мк5:13 И повеле им абие Иисус. И изшедше дуси нечистии, внидоша во свиния: и устремися стадо по брегу в море, бяху же яко две тысящы, и утопаху в мори. мк5:14 Пасущии же свиния бежаша и возвестиша во граде и в селех. И изыдоша видети, что есть бывшее. мк5:15 И приидоша ко Иисусови, и видеша бесновавшагося седяща и оболчена и смысляща, имевшаго легеон: и убояшася. мк5:16 Поведаша же им видевшии, како бысть бесному, и о свиниях. мк5:17 И начаша молити его отити от предел их. мк5:18 И влезшу ему в корабль, моляше его бесновавыйся, дабы был с ним. мк5:19 Иисус же не даде ему, но рече ему: иди в дом твой ко твоим и возвести им, елика ти Господь сотвори и помилова тя. мк5:20 И иде и нача проповедати в десяти градех, елика сотвори ему Иисус. И вси дивляхуся.
*
Спасение имеет две стороны: проповедание и делание (он пол).
Гадар означает высоты, величие.
Следует понять в чем состоит высота (смысл, цель) делания.
Евангельский текст показывает, как происходит устроения понимания.
*
Начинающий (подвижник) бывает мертв для божественного (живет во гробах) и управляется бесом (в дусе нечисте).
Он хулит добродетель и противится ей (вопия и толкийся камением).
И в искушении и в просвещении, в мнениях о жизни и о добродетели (выну нощь и день во гробех и в горах бе).
Образумить его не могут ни скорби (ни веригами никтоже можаше его связати), ни разумные советы (зане ему многажды путы и ужы (железны) связану сущу, и растерзатися от него ужем (железным) и путом сокрушатися).
*
Когда узнает об Иисусе, от которого далек (издалеча), то желает быстро приблизиться к Нему (тече) упражнением (поклонися ему).
Наставляемый нечистым духом Иисуса видит причиной своих мучений и усердно (возопив гласом велиим) просит избавить от них.
Господь пришел не мучить человека, но изгнать из него нечистого духа (глаголаше бо ему: изыди, душе нечистый, от человека).
*
Нечистых духов не только много, но они организованы в воинское подразделение (легион).
То есть, имеют начальство, оружие …
*
Духи невидимы человеку, но он может видеть свои нечистые действия (дела и помышления), свиньи.
Их наличие и их отсутствие (изшедше дуси нечистии, внидоша во свиния: и устремися стадо по брегу в море, бяху же яко две тысящы, и утопаху в мори).
Число 2000, думаю, указывает на грехи в делании, разумении и расположении в видимом и невидимом.
*
После изгнания бесов человек пребывает в божественной любви, руководствуется божественным учением и все понимает (видеша бесновавшагося седяща и оболчена и смысляща, имевшаго легеон).
Видящие изменение бесноватого, тоже начинают желать этого (и убояшася).
*
Организация бесов является в наличии учителей нечистоты (пасущии же свиния бежаша и возвестиша во граде и в селех).
Их задача убедить людей в малости спасения относительно сладости греха (поведаша же им видевшии, како бысть бесному, и о свиниях).
*
Господа сопровождают только те, кому уготовано.
Всем же назначено усовершенствовать самого себя (Иисус же не даде ему, но рече ему: иди в дом твой ко твоим и возвести им, елика ти Господь сотвори и помилова тя).
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |