dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 28.05.2023, 05:38 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2203
Статус: Offline
| мк3:20 И приидоша в дом: и собрася паки народ, яко не мощи им ни хлеба ясти. мк3:21 И слышавше иже бяху у него, изыдоша, да имут его: глаголаху бо, яко неистов есть. мк3:22 И книжницы, иже от Иерусалима низшедшии, глаголаху, яко веельзевула имать и яко о князи бесовстем изгонит бесы. мк3:23 И призвав их, в притчах глаголаше им: како может сатана сатану изгонити? мк3:24 И аще царство на ся разделится, не может стати царство то: мк3:25 и аще дом на ся разделится, не может стати дом той: мк3:26 и аще сатана воста на ся сам и разделися, не может стати, но конец имать. мк3:27 Никтоже может сосуды крепкаго, вшед в дом его, расхитити, аще не первее крепкаго свяжет: и тогда дом его расхитит.
**
мк3:20 И приидоша в дом: и собрася паки народ, яко не мощи им ни хлеба ясти.
*
Дом здесь, думаю, есть образ души человека, а народ есть его помышления.
Они не дает человеку питать в себе Христа и указанные им разумения (яко не мощи им ни хлеба ясти).
**
мк3:21 И слышавше иже бяху у него, изыдоша, да имут его: глаголаху бо, яко неистов есть. мк3:22 И книжницы, иже от Иерусалима низшедшии, глаголаху, яко веельзевула имать и яко о князи бесовстем изгонит бесы.
*
Не только не дают питать, но узнав о Его ближних (о двенадцати избранных апостолах), называют Его безумным (яко неистов есть) и желают прекратить Его проповедь (да имут его).
Изгнание же Им бесов объясняют тем, что Он одержим бесовским князем (яко веельзевула имать и яко о князи бесовстем изгонит бесы).
**
мк3:23 И призвав их, в притчах глаголаше им: како может сатана сатану изгонити? мк3:24 И аще царство на ся разделится, не может стати царство то: мк3:25 и аще дом на ся разделится, не может стати дом той: мк3:26 и аще сатана воста на ся сам и разделися, не может стати, но конец имать. мк3:27 Никтоже может сосуды крепкаго, вшед в дом его, расхитити, аще не первее крепкаго свяжет: и тогда дом его расхитит.
*
Господь не гневается на человека, но указывает ему на нелогичность его слов.
Так следует действовать и нам.
**
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |