dionisiy1500 | Дата: Воскресенье, 27.04.2014, 14:06 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2196
Статус: Offline
| Мк.5.21-43.
21 И прешедшу Иисусу в корабли паки на он пол, собрася народ мног о нем. И бе при мори.
***
22 И се, прииде един от архисинагог, именем иаир, и видев его, паде при ногу его 23 и моляше его много, глаголя, яко дщи моя на кончине есть: да пришед возложиши на ню руце, яко да спасется и жива будет. 24 И иде с ним: и по нем идяху народи мнози и угнетаху его. 25 И жена некая сущи в точении крове лет дванадесяте, 26 и много пострадавши от мног врачев, и издавши своя вся, и ни единыя пользы обретши, но паче в горшее пришедши: 27 слышавши о Иисусе, пришедши в народе созади, прикоснуся ризе его: 28 глаголаше бо, яко, аще прикоснуся ризам его, спасена буду. 29 И абие изсякну источник крове ея: и разуме телом, яко изцеле от раны. 30 И абие Иисус разуме в себе силу изшедшую от него, (и) обращься в народе, глаголаше: кто прикоснуся ризам моим? 31 И глаголаху ему ученицы его: видиши народ угнетающь тя, и глаголеши: кто прикоснуся мне? 32 И обглядаше видети сотворшую сие. 33 Жена же убоявшися и трепещущи, ведящи, еже бысть ей, прииде и припаде к нему и рече ему всю истину. 34 Он же рече ей: дщи, вера твоя спасе тя: иди в мире и буди цела от раны твоея. 35 Еще ему глаголющу, (и) приидоша от архисинагога, глаголюще, яко дщи твоя умре: что еще движеши учителя? 36 Иисус же абие слышав слово глаголемое, глагола архисинагогови: не бойся, токмо веруй. 37 И не остави по себе ни единаго ити, токмо петра и иакова и иоанна брата иаковля. 38 И прииде в дом архисинагогов и виде молву, плачущыяся и кричащыя много. 39 И вшед глагола им: что молвите и плачетеся? отроковица несть умерла, но спит. 40 И ругахуся ему. Он же изгнав вся, поят отца отроковицы и матерь, и иже (беху) с ним, и вниде, идеже бе отроковица лежащи. 41 И емь за руку отроковицу, глагола ей: талифа куми: еже есть сказаемо: девице, тебе глаголю, востани. 42 И абие воста девица и хождаше: бе бо лет двоюнадесяте. И ужасошася ужасом велиим. 43 И запрети им много, да никтоже увесть сего, и рече: дадите ей ясти.
***
В предлагаемой истории две жены. Обе больны.
Первая жена имеет мужа, вторая – дева. Два образа жизни. В первом, жизнь зачинает от мужа, во втором – от Бога.
Первый образ жизни бывает, думаю, у всех подвижников. Второй – у лучших из них.
***
Человек, не знающий Бога, живет, можно сказать, по-человечески. Когда же обратится к Богу, желает жить по божественным законам. Желает праведности, и она бывает, но недолго. Естество перевоспитывается не скоро. Оно подобно кровоточивой жене. Праведность скоро сменяется падением.
Человек скорбит, но не находит себе врача.
Одно есть спасение – Христос и вера в Него.
Вера в то, что если подойти к Нему послушанием (созади) и прикоснуться Его учению (ризе), то будешь спасен.
Когда почувствуешь исцеление, не умолчи, но исповедуйся Богу.
***
Девственная жизнь человека умирает, если он полагает, что знает полезное себе (Иаир=светодавец), а знамение умирания есть мятеж помыслов. «И прииде в дом архисинагогов и виде молву, плачущыяся и кричащыя много»
Ее спасает Христос, который приходит к человеку вместе с Петром (твердым чувством Бога), Иаковом (во внутреннем человеке) и Иоанном (божественной благодатью).
Сначала Христос избавляет душу от нашествия помыслов (Он же изгнав вся), а затем Сам управляет разумными движениями жизни (емь за руку отроковицу).
Возрастает девственная жизнь в упражнении пребывания в божественном чувстве (дадите ей ясти).
***
Богу нашему слава. Аминь.
Сообщение отредактировал dionisiy1500 - Вторник, 29.04.2014, 07:01 |
|
| |