dionisiy1500 | Дата: Суббота, 19.04.2014, 07:37 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2196
Статус: Offline
| Мк.1. От покаяния к чувству
Мне показалось полезным еще раз вернуться к первой главе Евангелия от Марка, изменив степень детализации разумного ока. В таком масштабе хорошо видны моменты спасения.
***
1 Зачало Евангелиа Иисуса Христа, Сына Божия, 2 якоже есть писано во пророцех: се, аз посылаю ангела моего пред лицем твоим, иже уготовит путь твой пред тобою. 3 Глас вопиющаго в пустыни: уготовайте путь Господень, правы творите стези его. 4 Бысть иоанн крестяй в пустыни и проповедая крещение покаяния во отпущение грехов. 5 И исхождаше к нему вся иудейская страна и Иерусалимляне: и крещахуся вси во иордане реце от него, исповедающе грехи своя. 6 Бе же иоанн оболчен власы велблужди, и пояс усмен о чреслех его, и ядый акриды и мед дивий. 7 И проповедаше, глаголя: грядет креплий мене вслед мене, емуже несмь достоин преклонься разрешити ремень сапог его: 8 аз убо крестих вы водою: той же крестит вы Духом святым.
В начало спасения полагается сначала (в первый раз) Крещение, а потом Покаяние.
***
9 И бысть во онех днех, прииде Иисус от назарета галилейскаго и крестися от иоанна во иордане. 10 И абие восходя от воды, виде разводящася небеса и Духа яко голубя, сходяща нань. 11 И глас бысть с небесе: ты еси Сын мой возлюбленный, о немже благоволих.
Смысл и Крещения и Покаяния в том, чтобы благодатью соединить Человека и Бога.
***
12 И абие Дух изведе его в пустыню. 13 И бе ту в пустыни дний четыредесять, искушаемь сатаною, и бе со зверьми: и ангели служаху ему. 14 По предании же иоаннове, прииде Иисус в галилею, проповедая Евангелие Царствия Божия 15 и глаголя, яко исполнися время и приближися Царствие Божие: покайтеся и веруйте во Евангелие.
Зачем искушается Иисус?
Думаю, чтобы познать человека, прежде чем начать спасать его. Человека здесь изображают «звери»
***
16 Ходя же при мори галилейстем, виде симона и андреа брата (того) симона, вметающа мрежи в море: беста бо рыбаря. 17 И рече има Иисус: приидита вслед мене, и сотворю вас быти ловца человеком. 18 И абие оставльша мрежи своя, по нем идоста.
Господь избирает «делателей» спасения.
Тех, кто будет благовестить (симон и андрей).
***
19 И прешед мало оттуду, узре иакова зеведеова и иоанна брата его, и та в корабли строяща мрежа: 20 и абие воззва я. И оставльша отца своего зеведеа в корабли с наемники, по нем идоста. И тех, кто будет устраивать благовестие (иаков и иоанн).
***
21 И внидоша в капернаум: и абие в субботы вшед в сонмище, учаше. 22 И дивляхуся о учении его: бе бо учя их яко власть имый, и не яко книжницы. 23 И бе в сонмищи их человек в дусе нечисте, и воззва, 24 глаголя: остави, что нам и тебе, Иисусе назарянине? пришел еси погубити нас: вем тя, кто еси, святый Божий. 25 И запрети ему Иисус, глаголя: умолчи и изыди из него. 26 И стрясе его дух нечистый, и возопи гласом великим, и изыде из него. 27 И ужасошася вси, якоже стязатися им к себе, глаголющым: что есть сие? (и) что учение новое сие, яко по области и духовом нечистым велит, и послушают его? 28 Изыде же слух его абие во всю страну галилейску.
Господь избавляет человека от нечистых духов.
Условие избавления: галилея – капернаум – суббота - сонмище.
***
29 И абие из сонмища изшедше, приидоша в дом симонов и андреов со иаковом и иоанном. 30 Теща же симонова лежаше огнем жегома: и абие глаголаша ему о ней. 31 И приступль воздвиже ю, емь за руку ея: и остави ю огнь абие, и служаше им.
Дарует человеку бесстрастие.
Условие дарования: исповедание (и абие глаголаша ему о ней).
Сначала естеству «делателей»
***
32 Позде же бывшу, егда захождаше солнце, приношаху к нему вся недужныя и бесныя. 33 И бе весь град собрался к дверем. 34 И изцели многи зле страждущыя различными недуги: и бесы многи изгна, и не оставляше глаголати бесы, яко ведяху его Христа суща.
А затем всем нуждающимся.
***
35 И утро, нощи сущей зело, востав изыде, и иде в пусто место, и ту молитву деяше. 36 И гнаша его симон и иже с ним: 37 и обретше его, глаголаша ему, яко вси тебе ищут. 38 И глагола им: идем в ближния веси и грады, да и тамо проповем: на сие бо изыдох. 39 И бе проповедая на сонмищих их, во всей галилеи, и бесы изгоня.
Не только в Вифсаиде, но и в остальных градах Галилеи.
***
40 И прииде к нему прокажен, моля его и на колену припадая пред ним, и глаголя ему, яко, аще хощеши, можеши мя очистити. 41 Иисус же милосердовав, простер руку, коснуся его, и глагола ему: хощу, очистися. 42 И рекшу ему, абие отиде от него прокажение, и чист бысть. 43 И запрещь ему, абие изгна его: 44 и глагола ему: блюди, ни комуже ничесоже рцы: но шед покажися иерееви и принеси за очищение твое, яже повеле моисей, во свидетелство им. 45 Он же изшед начат проповедати много и проносити слово, якоже ктому не мощи ему яве во град внити: но вне в пустых местех бе. И прихождаху к нему отвсюду.
Дарует человеку «этический вкус» Чувство, которое различает добро и зло. Когда человек имеет такое чувство, он естественно выбирает добро.
***
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |