[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Размышления о Священном Писании » Евангелие от Марка » От покаяния к чувству
От покаяния к чувству
dionisiy1500Дата: Суббота, 19.04.2014, 07:37 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2196
Статус: Offline
Мк.1. От покаяния к чувству

Мне показалось полезным еще раз вернуться к первой главе Евангелия от Марка, изменив степень детализации разумного ока. В таком масштабе хорошо видны моменты спасения.

***

1 Зачало Евангелиа Иисуса Христа, Сына Божия,
2 якоже есть писано во пророцех: се, аз посылаю ангела моего пред лицем твоим, иже уготовит путь твой пред тобою.
3 Глас вопиющаго в пустыни: уготовайте путь Господень, правы творите стези его.
4 Бысть иоанн крестяй в пустыни и проповедая крещение покаяния во отпущение грехов.
5 И исхождаше к нему вся иудейская страна и Иерусалимляне: и крещахуся вси во иордане реце от него, исповедающе грехи своя.
6 Бе же иоанн оболчен власы велблужди, и пояс усмен о чреслех его, и ядый акриды и мед дивий.
7 И проповедаше, глаголя: грядет креплий мене вслед мене, емуже несмь достоин преклонься разрешити ремень сапог его:
8 аз убо крестих вы водою: той же крестит вы Духом святым.
 

В начало спасения полагается сначала (в первый раз) Крещение, а потом Покаяние.

***

9 И бысть во онех днех, прииде Иисус от назарета галилейскаго и крестися от иоанна во иордане.
10 И абие восходя от воды, виде разводящася небеса и Духа яко голубя, сходяща нань.
11 И глас бысть с небесе: ты еси Сын мой возлюбленный, о немже благоволих.


Смысл и Крещения и Покаяния в том, чтобы благодатью соединить Человека и Бога.

***

12 И абие Дух изведе его в пустыню.
13 И бе ту в пустыни дний четыредесять, искушаемь сатаною, и бе со зверьми: и ангели служаху ему.
14 По предании же иоаннове, прииде Иисус в галилею, проповедая Евангелие Царствия Божия
15 и глаголя, яко исполнися время и приближися Царствие Божие: покайтеся и веруйте во Евангелие.


Зачем искушается Иисус?

Думаю, чтобы познать человека, прежде чем начать спасать его. Человека здесь изображают «звери»


***

16 Ходя же при мори галилейстем, виде симона и андреа брата (того) симона, вметающа мрежи в море: беста бо рыбаря.
17 И рече има Иисус: приидита вслед мене, и сотворю вас быти ловца человеком.
18 И абие оставльша мрежи своя, по нем идоста.


Господь избирает «делателей» спасения.

Тех, кто будет благовестить (симон и андрей).


***

19 И прешед мало оттуду, узре иакова зеведеова и иоанна брата его, и та в корабли строяща мрежа:
20 и абие воззва я. И оставльша отца своего зеведеа в корабли с наемники, по нем идоста.


И тех, кто будет устраивать благовестие (иаков и иоанн).

***

21 И внидоша в капернаум: и абие в субботы вшед в сонмище, учаше.
22 И дивляхуся о учении его: бе бо учя их яко власть имый, и не яко книжницы.
23 И бе в сонмищи их человек в дусе нечисте, и воззва,
24 глаголя: остави, что нам и тебе, Иисусе назарянине? пришел еси погубити нас: вем тя, кто еси, святый Божий.
25 И запрети ему Иисус, глаголя: умолчи и изыди из него.
26 И стрясе его дух нечистый, и возопи гласом великим, и изыде из него.
27 И ужасошася вси, якоже стязатися им к себе, глаголющым: что есть сие? (и) что учение новое сие, яко по области и духовом нечистым велит, и послушают его?
28 Изыде же слух его абие во всю страну галилейску.


Господь избавляет человека от нечистых духов.

Условие избавления:  галилея – капернаум – суббота - сонмище.


***

29 И абие из сонмища изшедше, приидоша в дом симонов и андреов со иаковом и иоанном.
30 Теща же симонова лежаше огнем жегома: и абие глаголаша ему о ней.
31 И приступль воздвиже ю, емь за руку ея: и остави ю огнь абие, и служаше им.


Дарует человеку бесстрастие.

Условие дарования:  исповедание (и абие глаголаша ему о ней).

Сначала естеству «делателей»


***

32 Позде же бывшу, егда захождаше солнце, приношаху к нему вся недужныя и бесныя.
33 И бе весь град собрался к дверем.
34 И изцели многи зле страждущыя различными недуги: и бесы многи изгна, и не оставляше глаголати бесы, яко ведяху его Христа суща.


А затем всем нуждающимся.

***

35 И утро, нощи сущей зело, востав изыде, и иде в пусто место, и ту молитву деяше.
36 И гнаша его симон и иже с ним:
37 и обретше его, глаголаша ему, яко вси тебе ищут.
38 И глагола им: идем в ближния веси и грады, да и тамо проповем: на сие бо изыдох.
39 И бе проповедая на сонмищих их, во всей галилеи, и бесы изгоня.


Не только в Вифсаиде, но и в остальных градах Галилеи.

***

40 И прииде к нему прокажен, моля его и на колену припадая пред ним, и глаголя ему, яко, аще хощеши, можеши мя очистити.
41 Иисус же милосердовав, простер руку, коснуся его, и глагола ему: хощу, очистися.
42 И рекшу ему, абие отиде от него прокажение, и чист бысть.
43 И запрещь ему, абие изгна его:
44 и глагола ему: блюди, ни комуже ничесоже рцы: но шед покажися иерееви и принеси за очищение твое, яже повеле моисей, во свидетелство им.
45 Он же изшед начат проповедати много и проносити слово, якоже ктому не мощи ему яве во град внити: но вне в пустых местех бе. И прихождаху к нему отвсюду.


Дарует человеку «этический вкус»  Чувство, которое различает добро и зло. Когда человек имеет такое чувство, он естественно выбирает добро.

***


Богу нашему слава. Аминь.
 
Форум » Размышления о Священном Писании » Евангелие от Марка » От покаяния к чувству
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: