Всякий человек бывает нечист (жребя) и связан грехами (привязано). Господь Иисус посылает исповедание (Петр) и молитву (Иоанн), чтобы они освободили человека и привели его к Нему. Господь не прямо соединен с человеком, но через дела исповедания и молитвы (и возложиша на не ризы своя).
Человек ведется Господом в Иерусалим. Путем добродетели. Идет человек учениями отцов (ризы своя постлаша по пути) и явленными ими образами праведной жизни (ваиа резаху от древия и постилаху по пути).
Господь ведет человека в свое Имя через усвоение праведности (силы) отцов Ветхого (предходящии) и Нового (в след грядущии) Заветов.
Мк.11.1-11.
1 И егда приближися во Иерусалим, в вифсфагию и вифанию, к горе елеонстей, посла два от ученик своих
2 и глагола има: идита в весь, яже есть прямо вама: и абие входяща в ню, обрящета жребя привязано, на неже никтоже от человек вседе: отрешша е, приведита:
3 и аще кто вама речет: что творита сие? рцыта, яко Господь требует е: и абие послет е семо.
4 Идоста же, и обретоста жребя привязано при дверех вне на распутии, и отрешиста е.
5 И нецыи от стоящих ту глаголаху има: что деета отрешающа жребя?
6 Она же реста им, якоже заповеда има Иисус: и оставиша я.
7 И приведоста жребя ко Иисусови: и возложиша на не ризы своя, и вседе на не.
8 Мнози же ризы своя постлаша по пути: друзии же ваиа резаху от древия и постилаху по пути.
9 И предходящии и вслед грядущии вопияху, глаголюще: осанна, благословен грядый во имя Господне,
10 благословено грядущее Царство во имя Господа отца нашего давида: осанна в вышних.
11 И вниде во Иерусалим Иисус и в церковь: и соглядав вся, позде уже сущу часу, изыде в вифанию со обеманадесяте.