[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Размышления о Священном Писании » Евангелие от Иоанна » Иоан.1.35-51. Размышления
Иоан.1.35-51. Размышления
dionisiy1500Дата: Пятница, 10.01.2014, 07:48 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
Иоан.1.35-51.

35 Во утрий (же) паки стояше иоанн, и от ученик его два.
36 И узрев Иисуса грядуща, глагола: се, агнец Божий.
37 И слышаста его оба ученика глаголющаго, и по Иисусе идоста.
38 Обращься же Иисус и видев я по себе идуща, глагола има: чесо ищета? Она же реста ему: равви, еже глаголется сказаемо учителю, где живеши?
39 (И) глагола има: приидита и видита. Приидоста и видеста, где живяше, и у него пребыста день той. Бе же час яко десятый.
40 Бе (же) андрей, брат симона петра, един от обою слышавшею от иоанна и по нем шедшею.
41 Обрете сей прежде брата своего симона и глагола ему: обретохом мессию, еже есть сказаемо Христос.
42 И приведе его ко Иисусови. Воззрев же нань Иисус рече: ты еси симон сын ионин: ты наречешися кифа, еже сказается петр.
43 Во утрий (же) восхоте изыти в галилею: и обрете филиппа и глагола ему: гряди по мне.
44 Бе (же) филипп от вифсаиды, от града андреова и петрова.
45 Обрете филипп нафанаила и глагола ему: егоже писа моисей в законе и пророцы, обретохом Иисуса Сына иосифова, иже от назарета.
46 И глагола ему нафанаил: от назарета может ли что добро быти? Глагола ему филипп: прииди и виждь.
47 Виде (же) Иисус нафанаила грядуща к себе и глагола о нем: се, воистинну израилтянин, в немже льсти несть.
48 Глагола ему нафанаил: како мя знаеши? Отвеща Иисус и рече ему: прежде даже не возгласи тебе филипп, суща под смоковницею видех тя.
49 Отвеща нафанаил и глагола ему: равви, ты еси Сын Божий, ты еси Царь израилев.
50 Отвеща Иисус и рече ему: зане рех ти, яко видех тя под смоковницею, веруеши: болша сих узриши.
51 И глагола ему: аминь, аминь глаголю вам, отселе узрите небо отверсто и ангелы Божия восходящыя и нисходящыя над сына Человеческаго.


***

Иоанн (благодать Божия)

Андрей (муж сильный)

Симон Петр (услышание) (камень)

Филипп (любитель коней)

Нафанаил (дар Божий)

***

Евангелист Иоанн не называет того, кто последовал за Христом вместе с Андреем, но, думают, это был он сам.

***

35 Во утрий (же) паки стояше иоанн, и от ученик его два.
36 И узрев Иисуса грядуща, глагола: се, агнец Божий.
37 И слышаста его оба ученика глаголющаго, и по Иисусе идоста.

***

Божественная благодать сначала приготовляет человека к познанию Христа (Иоанн Креститель), а затем помогает ему следовать за Ним (Иоанн Богослов).

***

«Во утрий»

Ночь есть образ состояния души человека, когда в ней действуют страсти. «Днем» же человек бывает человеком.

«20 Положил еси тму, и бысть нощь, в нейже пройдут вси зверие дубравнии,
21 скимни рыкающии восхитити и взыскати от Бога пищу себе.
22 Возсия солнце, и собрашася, и в ложах своих лягут.
23 Изыдет человек на дело свое и на делание свое до вечера»
Пс.103.20-23.

***

«Агнец Божий»

Жертва (агнец) должна быть непорочна. Приносить ее следует от своего имения.

Из всех возможных агнцев божественный агнец бывает собственно непорочным.

Лучшее из того, что кто имеет, есть он сам.

Когда свет божественной благодати поможет человеку понять это, то тот следует за Христом, подражая Ему.

***


Богу нашему слава. Аминь.
 
dionisiy1500Дата: Пятница, 10.01.2014, 16:04 | Сообщение # 2
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
"38 Обращься же Иисус и видев я по себе идуща, глагола има: чесо ищета? Она же реста ему: равви, еже глаголется сказаемо учителю, где живеши?
39 (И) глагола има: приидита и видита. Приидоста и видеста, где живяше, и у него пребыста день той. Бе же час яко десятый"


***

Собственно Бог непознаваем, но можно видеть вещи, в которых Он живет. Для их познания человек должен следовать Христу.

В следовании Богу Бог испытывает Нас: зачем мы идем за Ним? Если хотим познать его, то познаем. Если хотим чего-то другого ...

Когда узнаем в чем Он, то следует пребывать в этом сколько сможем. Такое пребывание есть совершенство человека (час яко десятый).

***


Богу нашему слава. Аминь.
 
dionisiy1500Дата: Пятница, 10.01.2014, 16:27 | Сообщение # 3
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
"39 (И) глагола има: приидита и видита. Приидоста и видеста, где живяше, и у него пребыста день той. Бе же час яко десятый.
40 Бе (же) андрей, брат симона петра, един от обою слышавшею от иоанна и по нем шедшею"


***

Следовать за Богом может не всякий, но такой, о котором можно сказать, что он  "муж сильный" (Андрей).

Сила есть способность являть себя в совокупности качеств. Потому следование за Богом состоит в приобретении сил: быть кротким, смиренным и тп

Сила эта основывается не на силах человека, но на силе Духа. Отца Андрея и Симона Петра зовут Иона (голубь), а это есть образ Духа.

***


Богу нашему слава. Аминь.
 
Форум » Размышления о Священном Писании » Евангелие от Иоанна » Иоан.1.35-51. Размышления
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: