[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Размышления о Священном Писании » Евангелие от Иоанна » Знамения и вера
Знамения и вера
dionisiy1500Дата: Суббота, 12.10.2013, 07:52 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
Иоан.1.45-50.

45 Обрете филипп нафанаила и глагола ему: егоже писа моисей в законе и пророцы, обретохом Иисуса Сына иосифова, иже от назарета.
46 И глагола ему нафанаил: от назарета может ли что добро быти? Глагола ему филипп: прииди и виждь.
47 Виде (же) Иисус нафанаила грядуща к себе и глагола о нем: се, воистинну израилтянин, в немже льсти несть.
48 Глагола ему нафанаил: како мя знаеши? Отвеща Иисус и рече ему: прежде даже не возгласи тебе филипп, суща под смоковницею видех тя.
49 Отвеща нафанаил и глагола ему: равви, ты еси Сын Божий, ты еси Царь израилев.
50 Отвеща Иисус и рече ему: зане рех ти, яко видех тя под смоковницею, веруеши: болша сих узриши.


***

Иоан.2.1-11.

1 И в третий день брак бысть в кане галилейстей: и бе Мати Иисусова ту.
2 Зван же бысть Иисус и ученицы его на брак.
3 И недоставшу вину, глаголгола Мати Иисусова к нему: вина не имут.
4 глагола ей Иисус: что (есть) мне и тебе, жено? не у прииде час мой.
5 глаголгола Мати его слугам: еже аще глаголет вам, сотворите.
6 Беху же ту водоноси каменни шесть, лежаще по очищению иудейску, вместящии по двема или трием мерам.
7 глагола им Иисус: наполните водоносы воды. И наполниша их до верха.
8 И глагола им: почерпите ныне и принесите архитриклинови. И принесоша.
9 Якоже вкуси архитриклин вина бывшаго от воды, и не ведяше, откуду есть: слуги же ведяху почерпшии воду: пригласи жениха архитриклин
10 и глагола ему: всяк человек прежде доброе вино полагает, и егда упиются, тогда хуждшее: ты (же) соблюл еси доброе вино доселе.
11 Се сотвори начаток знамением Иисус в кане галилейстей и яви славу свою: и вероваша в него ученицы его.


***

Иоан.2.13-25.

13 И близ бе пасха иудейска, и взыде во Иерусалим Иисус
14 и обрете в церкви продающая овцы и волы и голуби, и пеняжники седящыя.
15 И сотворив бичь от вервий, вся изгна из церкве, овцы и волы: и торжником разсыпа пенязи и дски опроверже:
16 и продающым голуби рече: возмите сия отсюду и не творите дому Отца моего дому купленаго.
17 Помянуша же ученицы его, яко писано есть: жалость дому твоего снесть мя.
18 Отвещаша же иудее и реша ему: кое знамение являеши нам, яко сия твориши?
19 Отвеща Иисус и рече им: разорите церковь сию, и треми денми воздвигну ю.
20 Реша же иудее: четыредесять и шестию лет создана бысть церков сия, и ты ли треми денми воздвигнеши ю?
21 Он же глаголаше о церкви тела своего.
22 Егда убо воста от мертвых, помянуша ученицы его, яко се глаголаше, и вероваша писанию и словеси, еже рече Иисус.
23 Егда же бе в Иерусалимех в праздник пасхи, мнози вероваша во имя его, видяще знамения его, яже творяше.
24 Сам же Иисус не вдаяше себе в веру их, зане сам ведяше вся,
25 и яко не требоваше, да кто свидетелствует о человецех: сам бо ведяше, что бе в человеце.


***

Бог посещает человека. Когда такое бывает, говорят, что человек видит знамение.

В приведенных выше текстах Евангелия видим, что знамение может быть обличением сокровенного.

«Отвеща Иисус и рече ему: прежде даже не возгласи тебе филипп, суща под смоковницею видех тя»

***

Или деланием сверхъестественного.

«Се сотвори начаток знамением Иисус в кане галилейстей и яви славу свою: и вероваша в него ученицы его»

***

Или согласием событий жизни словам Писания.

«Помянуша же ученицы его, яко писано есть: жалость дому твоего снесть мя»

«Егда убо воста от мертвых, помянуша ученицы его, яко се глаголаше, и вероваша писанию и словеси, еже рече Иисус»

***

Наблюдают знамение многие, но уразумевают его и получают от него пользу «ученики»

Думаю, к ученикам можно отнести тех, кто «воистинну израильтянин, в немже льсти несть»

Потому верят только те, кто научены Богом.

***

В знамении участвует Бог.  Отец творит дела.  Сын подает смысл. Дух просвещает.

***

«1 Явися же ему Бог у дуба мамврийска, седящу ему пред дверми сени своея в полудни.
2 Воззрев же очима своима, виде, и се, трие мужие стояху над ним: и видев притече в сретение им от дверей сени своея: и поклонися до земли
3 и рече: Господи, аще убо обретох благодать пред тобою, не мини раба твоего:
4 да принесется вода и омыются ноги ваши, и прохладитеся под древом:
5 и принесу хлеб, да ясте, и посем пойдете в путь свой, егоже ради уклонистеся к рабу вашему» Быт.18.1-5.


Богу нашему слава. Аминь.
 
dionisiy1500Дата: Суббота, 12.10.2013, 08:54 | Сообщение # 2
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
Что такое лесть?

Думаю, это когда говорим (видим) одно, думаем другое, а хотим третьего.


Богу нашему слава. Аминь.
 
dionisiy1500Дата: Суббота, 12.10.2013, 08:55 | Сообщение # 3
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
"24 Сам же Иисус не вдаяше себе в веру их, зане сам ведяше вся,
25 и яко не требоваше, да кто свидетелствует о человецех: сам бо ведяше, что бе в человеце"

***


Бывает, что мы имеем некоторые суждения о себе и других людях, на основании которых выстраиваем свои молитвы.

Думаю, недейственность молитв объясняется тем, что Господь не пользуется
нашими суждениями (верой), но действует из собственного ведения.

Господь видит истинно. Человек верит в истинность своих суждений.


Богу нашему слава. Аминь.
 
dionisiy1500Дата: Суббота, 12.10.2013, 08:56 | Сообщение # 4
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
Если от знамений возрастает вера, то нельзя ли чаще в них участвовать?

Думаю, можно.

Полагаю, можно сделать знамением всякую молитву, если в ней будем говорить правильные слова, с правильными смыслами и желаниями.

***

Например, мне говорят: "Помолитесь о ... , она больна"

Я говорю: "Спаси Господи и помилуй меня и рабу Твою ...", имея в виду,
что  хорошо, если Бог будет относиться к нам с любовью и, если возможно,
пусть это будет не очень больно.

***

Предлагаю желающим самим подумать о возможных молитвах и их смыслах.


Богу нашему слава. Аминь.
 
Форум » Размышления о Священном Писании » Евангелие от Иоанна » Знамения и вера
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: