dionisiy1500 | Дата: Суббота, 12.10.2013, 07:52 | Сообщение # 1 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
| Иоан.1.45-50.
45 Обрете филипп нафанаила и глагола ему: егоже писа моисей в законе и пророцы, обретохом Иисуса Сына иосифова, иже от назарета. 46 И глагола ему нафанаил: от назарета может ли что добро быти? Глагола ему филипп: прииди и виждь. 47 Виде (же) Иисус нафанаила грядуща к себе и глагола о нем: се, воистинну израилтянин, в немже льсти несть. 48 Глагола ему нафанаил: како мя знаеши? Отвеща Иисус и рече ему: прежде даже не возгласи тебе филипп, суща под смоковницею видех тя. 49 Отвеща нафанаил и глагола ему: равви, ты еси Сын Божий, ты еси Царь израилев. 50 Отвеща Иисус и рече ему: зане рех ти, яко видех тя под смоковницею, веруеши: болша сих узриши.
***
Иоан.2.1-11.
1 И в третий день брак бысть в кане галилейстей: и бе Мати Иисусова ту. 2 Зван же бысть Иисус и ученицы его на брак. 3 И недоставшу вину, глаголгола Мати Иисусова к нему: вина не имут. 4 глагола ей Иисус: что (есть) мне и тебе, жено? не у прииде час мой. 5 глаголгола Мати его слугам: еже аще глаголет вам, сотворите. 6 Беху же ту водоноси каменни шесть, лежаще по очищению иудейску, вместящии по двема или трием мерам. 7 глагола им Иисус: наполните водоносы воды. И наполниша их до верха. 8 И глагола им: почерпите ныне и принесите архитриклинови. И принесоша. 9 Якоже вкуси архитриклин вина бывшаго от воды, и не ведяше, откуду есть: слуги же ведяху почерпшии воду: пригласи жениха архитриклин 10 и глагола ему: всяк человек прежде доброе вино полагает, и егда упиются, тогда хуждшее: ты (же) соблюл еси доброе вино доселе. 11 Се сотвори начаток знамением Иисус в кане галилейстей и яви славу свою: и вероваша в него ученицы его.
***
Иоан.2.13-25.
13 И близ бе пасха иудейска, и взыде во Иерусалим Иисус 14 и обрете в церкви продающая овцы и волы и голуби, и пеняжники седящыя. 15 И сотворив бичь от вервий, вся изгна из церкве, овцы и волы: и торжником разсыпа пенязи и дски опроверже: 16 и продающым голуби рече: возмите сия отсюду и не творите дому Отца моего дому купленаго. 17 Помянуша же ученицы его, яко писано есть: жалость дому твоего снесть мя. 18 Отвещаша же иудее и реша ему: кое знамение являеши нам, яко сия твориши? 19 Отвеща Иисус и рече им: разорите церковь сию, и треми денми воздвигну ю. 20 Реша же иудее: четыредесять и шестию лет создана бысть церков сия, и ты ли треми денми воздвигнеши ю? 21 Он же глаголаше о церкви тела своего. 22 Егда убо воста от мертвых, помянуша ученицы его, яко се глаголаше, и вероваша писанию и словеси, еже рече Иисус. 23 Егда же бе в Иерусалимех в праздник пасхи, мнози вероваша во имя его, видяще знамения его, яже творяше. 24 Сам же Иисус не вдаяше себе в веру их, зане сам ведяше вся, 25 и яко не требоваше, да кто свидетелствует о человецех: сам бо ведяше, что бе в человеце.
***
Бог посещает человека. Когда такое бывает, говорят, что человек видит знамение.
В приведенных выше текстах Евангелия видим, что знамение может быть обличением сокровенного.
«Отвеща Иисус и рече ему: прежде даже не возгласи тебе филипп, суща под смоковницею видех тя»
***
Или деланием сверхъестественного.
«Се сотвори начаток знамением Иисус в кане галилейстей и яви славу свою: и вероваша в него ученицы его»
***
Или согласием событий жизни словам Писания.
«Помянуша же ученицы его, яко писано есть: жалость дому твоего снесть мя»
«Егда убо воста от мертвых, помянуша ученицы его, яко се глаголаше, и вероваша писанию и словеси, еже рече Иисус»
***
Наблюдают знамение многие, но уразумевают его и получают от него пользу «ученики»
Думаю, к ученикам можно отнести тех, кто «воистинну израильтянин, в немже льсти несть»
Потому верят только те, кто научены Богом.
***
В знамении участвует Бог. Отец творит дела. Сын подает смысл. Дух просвещает.
***
«1 Явися же ему Бог у дуба мамврийска, седящу ему пред дверми сени своея в полудни. 2 Воззрев же очима своима, виде, и се, трие мужие стояху над ним: и видев притече в сретение им от дверей сени своея: и поклонися до земли 3 и рече: Господи, аще убо обретох благодать пред тобою, не мини раба твоего: 4 да принесется вода и омыются ноги ваши, и прохладитеся под древом: 5 и принесу хлеб, да ясте, и посем пойдете в путь свой, егоже ради уклонистеся к рабу вашему» Быт.18.1-5.
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Суббота, 12.10.2013, 08:54 | Сообщение # 2 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
| Что такое лесть?
Думаю, это когда говорим (видим) одно, думаем другое, а хотим третьего.
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Суббота, 12.10.2013, 08:55 | Сообщение # 3 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
| "24 Сам же Иисус не вдаяше себе в веру их, зане сам ведяше вся, 25 и яко не требоваше, да кто свидетелствует о человецех: сам бо ведяше, что бе в человеце"
***
Бывает, что мы имеем некоторые суждения о себе и других людях, на основании которых выстраиваем свои молитвы.
Думаю, недейственность молитв объясняется тем, что Господь не пользуется нашими суждениями (верой), но действует из собственного ведения.
Господь видит истинно. Человек верит в истинность своих суждений.
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |
dionisiy1500 | Дата: Суббота, 12.10.2013, 08:56 | Сообщение # 4 |
Генералиссимус
Группа: Администраторы
Сообщений: 2194
Статус: Offline
| Если от знамений возрастает вера, то нельзя ли чаще в них участвовать?
Думаю, можно.
Полагаю, можно сделать знамением всякую молитву, если в ней будем говорить правильные слова, с правильными смыслами и желаниями.
***
Например, мне говорят: "Помолитесь о ... , она больна"
Я говорю: "Спаси Господи и помилуй меня и рабу Твою ...", имея в виду, что хорошо, если Бог будет относиться к нам с любовью и, если возможно, пусть это будет не очень больно.
***
Предлагаю желающим самим подумать о возможных молитвах и их смыслах.
Богу нашему слава. Аминь.
|
|
| |